Rösta om "Årets datorbutik 2011"

Permalänk
Melding Plague

Rösta om "Årets datorbutik 2011"

För tredje året i rad är det dags för SweClockers medlemmar att utse årets mest vältrimmade återförsäljare. Vinnaren belönas med den prestigefyllda utmärkelsen "Årets datorbutik 2011".

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Inet!

Visa signatur

Bab

Permalänk
Medlem

Blir väll Inet igen

Permalänk
Master of Overkill

INET

Visa signatur

CASE Caselabs SMA8-A + TH10+PED + Louqe Ghost S1 CPU 9900k @5.3GHz (No AVX) 9800X @4.8GHz GPUs RTX 3090 FE RAM 4x16GB Corsair Dominator Platinum 3533MHz CL13 + 2x16GB Corsair Dominator Platinum RGB 3000MHz PSU EVGA T2 1600W + Corsair SFF 750W SSD 905p 480GB, 4x Samsung 970 Pro M.2 Headphones Audeze Maxwell + FOSTEX TR-X00 + Audeze LCD-2 + Moon Cable DAC/AMP Chord Mojo, Schiit Magni&Modi Screen LG 48CX 4K 120Hz HDR + ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz
Motherboard X299 EVGA DARK + ASUS ROG Strix Z390-I Watercooling 560+480+480+280+360. 240+240

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk
Medlem

Inet som alltid

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka
Main Rig: Fractal Design Define 7 | ASUS ROG Crosshair x670E Hero | Ryzen 9 7900X | ROG Strix LC 360 | ASRock Radeon RX6900XT | Corsair 32GB 5600MHz LP | Samsung 970 EVO Plus 500GB & 870 QVO 2T
Laptop: ASUS K56CB

Permalänk
Medlem

Inet!

Visa signatur

Gaming: Asus 3080 Ti + 5900X
ESXI: Intel NUC,i7-8559U + i5-8259U 32GB Ram
Rojter: UCG-Ultra, WAN 1000/1000

Permalänk
Medlem

Mina beställningar ifrån Inet iår har faktiskt strulat en del.

Blivit för mycket för Inet?

Min röst går till komplett, en gammal klassiker som håller högst klass än idag, trots dyr frakt.

Permalänk
Avstängd

CDON.com

Visa signatur

♪ ♪ (っ◕‿◕)っ ♥ Nvidia ♥ (♥♥,) ♪ ♪

AMD

Permalänk

Inet.se på webshop pga priset.
oc.nu om jag går i butik på grund av avståndet.

Visa signatur

Nuvarande dator: 5900x, 3080ti, 64gb ddr4

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyhet:

För tredje året i rad är det dags för SweClockers medlemmar att utse årets mest vältrimmade återförsäljare. Vinnaren belönas med den prestigefyllda utmärkelsen "Årets datorbutik 2011".

Läs artikeln

Varför skapa en tråd om det, sen en nyhet?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av spel565:

Varför skapa en tråd om det, sen en nyhet?

För att undvika fusk, i forumet måste man vara inloggad för att rösta.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Inet alla dagar i veckan.:D Bra service, snabba leveranser, trevligt bemötande och inte knussliga om/när det kommer till en reklamation.:)<3

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Kryssmästare

Tror jag lägger min röst på Inet, men Dustin är inte långt ifrån

Visa signatur

Dator: Chassi: Corsair Obsidian 800D Moderkort: Asus P8P67-pro CPU: Core I7 2600K (Kyld av Corsair H100) Minnen: Corsair veng. 8GB PSU: Corsair AX850 GPU: 2st XFX HD6950 1GB (non-reference.)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Cdon.com

Permalänk

Komplett. Funkar perfekt. Ej testat inet men det sker vid nästa bygge!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D | Intel 2700K @ 4.5 Ghz | ASRock Fatal1ty Z68 Professional Gen3 | XFX HD 7970 Black Edition | Corsair Force GT 120GB SSD | Corsair 16GB Vengeance 1600 MHZ | Corsair AX 850W | Asus Xonar STX | Qpad 5k | Qpad MK-80 PRO | Qpad Heaton XL
The Black,Blue & Red Ocean

Permalänk
Medlem

Fattar inte varför Inet vinner varje gång. Jag har handlat på alla större e-handlare men INTE Inet för att de har varit för dyra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Permalänk
Inaktiv

Inet får min röst. För traditionens skull.

Permalänk
Hedersmedlem

Varför kan man inte rösta från mobilen? Fixa, Sweclockersprogrammerare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Hjälpsam

Finns många jag tycker är bra, men i år fick Komplett min röst.
Handlade för första gången detta år, även från Webbhallen och Misco, är mycket nöjd även där.
Men det brukar vara när saker och ting strular, som de rätta färgerna kommer fram, där har jag bara erfarenhet av Komplett och de har varit föredömliga.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

La min röst på Alina

Visa signatur

Inget är för dyrt om man är nöjd över det.
Macbook Pro 14" M1 Pro | iPad Pro 12,9" M2 | iPhone 14 Pro | Apple Watch Series 8 | Beyerdynamic DT1990 Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Inet och om jag hade en till röst så skulle det vara webhallen

Permalänk
Medlem

Måste slå ett slag för indomo, mycket grym service och bra priser och sortiment.

Visa signatur

Tofu bud

Permalänk
Medlem

Leverans finns det många som är bra på men att vara behjälplig när det krånglar kan det vara sämre med.
Som tur är har jag inte haft några behov av returer, reparationer el likn det senaste året så jag avstår nog från att rösta.
Men visst jag gillar de som har både webb och fysisk butik som tex Inet och webhallen.

Permalänk
Medlem

Inet lätt, pga servicen vid RMA som är sjukt snabb och bra Sen är det klart att frifrakt för SweC har en liten påverkan med!

Permalänk

komplett.
Inet har inte haft samma sortiment. Pickup för 39kr är OK.