Permalänk
Medlem

NICE :D!!!

Visa signatur

HHKB Pro2 - HHKB Pro JP - IBM Model M SSK - Phantom - GH60 - LZ-GH - Raptor K1 - Ducky Shine3 TKL - Filco Majestouch2 Ninja

Permalänk
Medlem
Skrivet av pheting:

NICE :D!!!

TACKAR :D!!!

Permalänk
Medlem

fan vad nice det blev vill göra så med min med nu

Visa signatur

_______________________________________________________________________________
Motherbord: Gigabyte P55A-ud3 | CPU: I5-760 @ 3,8 GHz | GPU: Evega gtx670 FTW |
____________________________________________________________
RAM: Corsair Vengeance 8GB | PSU: Corsair TX750W | Chassi: CM HAF 922 |

Permalänk
Medlem

Gudomligt Snyggt blev det

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av siiteer:

fan vad nice det blev vill göra så med min med nu

tack...DO IT!

Skrivet av zather:

Gudomligt Snyggt blev det

man tackar så mycket!

Permalänk
Medlem

Riktigt läckert , me like

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrKanin:

Riktigt läckert , me like

man tackar !

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Riktigt snyggt!
Nu ser det ju ut som en riktig mus (Zowie EC1/2)

Permalänk
Medlem

RIKTIGT SNYGGT!

hade tänkt göra en liknande grej med min razer naga och undrar vart du köpte LED:en (:

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

Riktigt snyggt, en helröd hade dock varit galet läckert!

Visa signatur

i5 2500k @ 4.5GHz med H70 push-pull | P67 Sabertooth | 8GB Corsair 1600MHz CL9 | GTX 670 SLI | Obsidian 800D | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Riktigt snyggt!
Nu ser det ju ut som en riktig mus (Zowie EC1/2)

ehmmm detta är en riktig mus, dvs zowie är en ihoppklistrad blandning av razer och microsoft !

Skrivet av SummitSub:

RIKTIGT SNYGGT!

hade tänkt göra en liknande grej med min razer naga och undrar vart du köpte LED:en (:

tack, kjell och Co har allt !

Skrivet av iNfragiq:

Riktigt snyggt, en helröd hade dock varit galet läckert!

neeh hadu ju inte passat med nåt !

Permalänk
Medlem
Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

nepp!
dessa: http://www.kjell.com/?item=89250&path=239000000,272500000,274...

funkar med 5mm om man böjer in stiften lite gjorde en bild nedan

men köp en 3mmled också för enkelhetens skull

Permalänk
Medlem

tack för illustrationen

förlåt om jag missförstod dig men var det meningen att länka samma produkt som jag gjorde tidigare?

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SummitSub:

tack för illustrationen

förlåt om jag missförstod dig men var det meningen att länka samma produkt som jag gjorde tidigare?

jag länkade den länken från detta:

Elektronik / Optokomponenter / LED högintensiv

det är dem ledsen jag använder iaf

Permalänk
Medlem

snyggt gjort!

Permalänk
Medlem

Har en gammal deathadder hemma den med 1800dpi om ngn är sugen

Permalänk
Medlem
Skrivet av mr.onoz:

snyggt gjort!

tack

Skrivet av defnics:

Har en gammal deathadder hemma den med 1800dpi om ngn är sugen

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

jag länkade den länken från detta:

Elektronik / Optokomponenter / LED högintensiv

det är dem ledsen jag använder iaf

där ser man tack! drar nog in till stan imorrn och handlar lite diverse

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem
Skrivet av KsKz_91:

jag länkade den länken från detta:

Elektronik / Optokomponenter / LED högintensiv

det är dem ledsen jag använder iaf

Skrivet av SummitSub:

där ser man tack! drar nog in till stan imorrn och handlar lite diverse

Fel. På grund av uppbyggnaden på kjell o cos sida så ändras inte adressen i adressfältet.

OnT: Snyggt byggt, fräsig mus.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Fel. På grund av uppbyggnaden på kjell o cos sida så ändras inte adressen i adressfältet.

OnT: Snyggt byggt, fräsig mus.

ahh precis !, Tackar tackar!

Permalänk
Medlem

En liten fråga bara........var det svårt? (tänk på oss puckon som inte har någon experience av att löda )
PS: Det blev iaf riktigt snyggt:)

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem
Skrivet av YellowSnOw:

En liten fråga bara........var det svårt? (tänk på oss puckon som inte har någon experience av att löda )
PS: Det blev iaf riktigt snyggt:)

efter att ha lött ett par mindre komponenter som övning tror jag inte att det är så svårt med den LED:en som satt på en separat grej.. när jag började löda hade jag farsan som kunde visa hur man gjorde och lärde mig rätt snabbt de simpla grejerna.. har inte direkt avancerat sedan dess men kan säga att i stora dra är lödning ganska lätt men när man kommer till mer avancerade (mindre, komplexare) byggen krävs det mycket mer övning och speciellt precition (:

ska inför min modd av min razer naga köpa nya lödgrejer på kjell & co ! de har en hel del byggsatser som är perfekt för att lära sig

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

En ur dum fråga som jag egentligen borde veta svaret på men vågar inte chansa.. Om jag löder fast en diod i min Razer mus och om jag skulle råka löda fel eller nåt.. Är det bara musen som går sönder då eller finns det en risk att hela datorn går åt skogen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av SummitSub:

efter att ha lött ett par mindre komponenter som övning tror jag inte att det är så svårt med den LED:en som satt på en separat grej.. när jag började löda hade jag farsan som kunde visa hur man gjorde och lärde mig rätt snabbt de simpla grejerna.. har inte direkt avancerat sedan dess men kan säga att i stora dra är lödning ganska lätt men när man kommer till mer avancerade (mindre, komplexare) byggen krävs det mycket mer övning och speciellt precition (:

ska inför min modd av min razer naga köpa nya lödgrejer på kjell & co ! de har en hel del byggsatser som är perfekt för att lära sig

Tack........:) Då vet man juh de oxå:P

Visa signatur

"If you don't controll your mind, someone else will."
- John Allston

Permalänk
Medlem
Skrivet av wille61:

En ur dum fråga som jag egentligen borde veta svaret på men vågar inte chansa.. Om jag löder fast en diod i min Razer mus och om jag skulle råka löda fel eller nåt.. Är det bara musen som går sönder då eller finns det en risk att hela datorn går åt skogen?

finns få fel du kan göra, men om det t ex blir kortslutning i musen tror jag inte att moderkortet i sig tar någon större skada. jag är knappast säker på att det är ofarligt men ett tips är att testa den med en gammal skitburk första gången efter att du moddat den (:

Visa signatur

| Temjin TJ08B-E | Asus Xonar Essence STX | i5 2500K @ 4GHz | Asus 1070 | Asus Gene-Z | Dominator 8GB 1600mhz | Samsung 250GB + WD 2TB | RM750W | Cooler Master V8 utan plastkåpa, + Enermax-fläkt | Asus 144Hz | Logitech Vertical | Filco Minila MX Brown |

Permalänk
Medlem

Okej, Tack för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av YellowSnOw:

En liten fråga bara........var det svårt? (tänk på oss puckon som inte har någon experience av att löda )
PS: Det blev iaf riktigt snyggt:)

naah svårt för mig var det ju inte jag löder ganska mycket och kan det här utantill, speciellt detta med deathadder mods

Skrivet av SummitSub:

efter att ha lött ett par mindre komponenter som övning tror jag inte att det är så svårt med den LED:en som satt på en separat grej.. när jag började löda hade jag farsan som kunde visa hur man gjorde och lärde mig rätt snabbt de simpla grejerna.. har inte direkt avancerat sedan dess men kan säga att i stora dra är lödning ganska lätt men när man kommer till mer avancerade (mindre, komplexare) byggen krävs det mycket mer övning och speciellt precition (:

ska inför min modd av min razer naga köpa nya lödgrejer på kjell & co ! de har en hel del byggsatser som är perfekt för att lära sig

precis! stämmer bra det, övning ger fädighet !

Skrivet av wille61:

En ur dum fråga som jag egentligen borde veta svaret på men vågar inte chansa.. Om jag löder fast en diod i min Razer mus och om jag skulle råka löda fel eller nåt.. Är det bara musen som går sönder då eller finns det en risk att hela datorn går åt skogen?

risken finns att nån microkomponent på kretskortet går sönder, men jag tror inte det finns nån chans med leddioderna! dem har sig egna lina vad jag har förstått när jag läste av kretskortet sist, så löda fel finns ju ingen chans igentligen då det står polaritet på kretskoren till ledsen. Dock så kan inte moderkortet gå paj, men akta dig väldigt noga när du löder USB sladden, då kan det bränna en usbhubb!

Permalänk
Medlem

Schysst idé med att sleeva kabeln! I like!

Permalänk
Medlem
Skrivet av arnaxh:

Schysst idé med att sleeva kabeln! I like!

javisst var det :)!