Permalänk
Medlem
Skrivet av niklas12287:

att du vågar balansera din dator på ett räcke...

He he he , det var knappt så jag vågade

Permalänk
Medlem
Skrivet av atlasatlas:

Bara en fråga....
Värför ska du ha en spegel riktad mot köket?

HAHAAHHAHAHHAHA xD

när GTX590 kommer in i denna datorn så kommer den säkert att.......maxa Crysis

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

HAHAAHHAHAHHAHA xD

när GTX590 kommer in i denna datorn så kommer den säkert att.......maxa Crysis

tror inte det krävs så mkt för att maxa

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem
Skrivet av anton:

tror inte det krävs så mkt för att maxa

........ det var ett sk....never mind.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

........ det var ett sk....never mind.

Hahaha jo , Crysis är inte så krävande nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bugzii:

Hahaha jo , Crysis är inte så krävande nu

hehe nej men det va ju inte längesen man satt och kollade på GTX 280 och sedan 480 och frågan alla ställde var: men kan den maxa Crysis? tråkigt att inte alla hänger med i skämten

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mithras:

hehe nej men det va ju inte längesen man satt och kollade på GTX 280 och sedan 480 och frågan alla ställde var: men kan den maxa Crysis? tråkigt att inte alla hänger med i skämten

Haha ja tyvärr

Permalänk
Medlem

Det skar rätt så hårt i hjärtat när du slet ut hotswapen Ruskigt onödigt att köpa ett 800d om du inte ens tänker använda hotswap.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Navion:

Det skar rätt så hårt i hjärtat när du slet ut hotswapen Ruskigt onödigt att köpa ett 800d om du inte ens tänker använda hotswap.

Så 800D är bara till för Howswap? Nej. Det är perfekt till massvis med saker , t ex , Vattenkylning , kabeldragning , modning om man känner fört. Jag köpte knappast det bara för Howswap...

Permalänk
Musikälskare

OMFG hur vågar du ha datorn på räcket? ÄR DU GALEN !?!??!!?

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av flashen:

OMFG hur vågar du ha datorn på räcket? ÄR DU GALEN !?!??!!?

Ta det lugnt det stod stabilt var dock jävligt skakig ^^

Permalänk
Medlem

Reditt gött bygge

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Reditt gött bygge

Tackar tackar

Permalänk
Medlem

Bara ett litet tips om ingen redan påpekat det;

Fjädrarna till cpu vattenblocket ska vara ovanpå cpu-fästet och inte under som det verkar sitta nu, De är till för att ge ett jämt tryck över cpu och nu gör det antagligen bara det lite svårare att skruva åt skruvarna, Ev. lite sämre kylprestanda med.

Utöver det så är ordentlig vattenkylning alltid kul att se.

Permalänk

Inte den snyggaste datorn jag har sett, men ett riktigt bra gjort galleri! 5p!