Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Smexigt kort.

Visa signatur

Every mammal on this planet instinctively develops a natural equilibrium with the surrounding environment; but you humans do not. Instead you multiply, and multiply, until every resource is consumed.
There is another organism on this planet that follows the same pattern... a virus.
CITERA CITERA CITERA

Permalänk
Medlem

Måste säga att kortet påminner väldigt mycket om Asus Formula kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av puppisen:

Måste säga att kortet påminner väldigt mycket om Asus Formula kort.

Sen är ju Asrock en avstickare i den lägre prisklassen från Asus med så Praktiskt taget samma företag, mer eller mindre.

Permalänk

Fint

Visa signatur

Corsair Obsidian 800D, Corsair 8Gb DDR3, Gigabyte radeon 6970,
Asus P8P67 Pro, Corsair H70, Corsair HX 750W 80+.

Permalänk
Medlem
Skrivet av IDX:

Sen är ju Asrock en avstickare i den lägre prisklassen från Asus med så Praktiskt taget samma företag, mer eller mindre.

Asrock är självständigt numera.

Visa signatur

Define R3 Arctic White, Asus Z97-AR, i5 4690K, CM 212, 16 GB DDR3 RAM, Asus Radeon R9 290X DCUII, Samsung 840 250GB, 840 Pro 512 GB, EVGA Supernova G2 750 W, Windows 10 Pro, O2+ODAC

Permalänk
Skrivet av pecill:

Asrock är självständigt numera.

asrock jobbar ihop med asus däför att det är dess dotterbolag, asrock är precis lika bra som vilket asuskort som helt fast på olika beroende saker !, jag köpte själv detta kortet men har nu lämnat tillbaka det , hoppas jag får mitt i mars som dem lovade mig (kskz_91)

Permalänk
Medlem

Lägg till lite beskrivning om delarna och mer info!

Permalänk
Medlem

tänkte själv köpa samma moderkort till min nya SB-rigg innan sata-nyheten kom. är det ett bra kort, är du nöjd? vad tycker du fattas?

Permalänk
Medlem
Skrivet av neot:

tänkte själv köpa samma moderkort till min nya SB-rigg innan sata-nyheten kom. är det ett bra kort, är du nöjd? vad tycker du fattas?

Jag är helt klart nöjd inga problem så länge problem så länge du använder sata 6.0 , använder ssd och 2 andra hdd på 6.0 , och SB funkar klockrent , klockat till 4.6 ghz och ligger runt 40* i load med h50.

Permalänk

alla värkar äga ett asus m4a89gtd pro/usb3 !?

Visa signatur

pc 1: i7 4770k ----- 6970 cf (unlockat sapphire hd 6950 och ett msi lightning hd 6970) ----- 8gb ram 1333mhz ----- gigabyte g1.sniper z87 ----- corsair tx 650 -------- coolermaster hyper 212+ -------- samsung 2233rz
pc 2(bärbar): cpu i3 2310m ---- gpu intel hd 3000 ---- ram 4gb drr3 1333mhz ---- hdd 250gb ---- skärm 13tum tn 1366x768 :(

Permalänk
Medlem
Skrivet av ultimadriver:

alla värkar äga ett asus m4a89gtd pro/usb3 !?

Det är ett bra moderkort Helt klart värt pengarna.
Så det är inte så konstigt att alla har det ^^