Den 27 Juli klockan 18:00 då smäller det!

Permalänk
Medlem

Får väl se priset först kl 10:00 antar jag. Hoppas det ligger på max €45.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buio:

Får väl se priset först kl 10:00 antar jag. Hoppas det ligger på max €45.

Media Markts pris är 299 kronor, jag skulle bli väldigt chockad om blizzard sålde det för mindre.

Just a note

Permalänk

Viktigt, "Paketet" har anlänt till Göteborg. Framsidan av Sverige. Idag blir det till att spela järnet! WOOOOHOOOOO

Permalänk

Är det nåt argt starcraft 2 fan som inte fått sitt paket i tid som sänkt postens hemsida nu? Fasen kan inte se vart mitt paket är, även om det borde komma idag

EDIT: Nu är posten.se uppe igen, och det ser ut att komma idag så vida posten inte gör nåt helpantat igen!

Visa signatur

| Silverstone raven rv02 | Intel Core i7 920 @ 3.5ghz + Corsair H50 | Kingston DDR3 HyperX 1333MHz 6x2GB | XFX Radeon 6870 | ASUS P6T SE | Chieftec Super Series 750W |

Permalänk

fick mitt spel igår, gick dock inte att installera förrän vid 11 tiden då dem satt en spärr som inte släppte förrän releasedagen...

Hann iaf lira några timmar igår

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kadjoopplo, du hade beställt från webhallen va? Isf känns det rätt lovande för mig också då att få det idag

Permalänk
Skrivet av Snorfisk:

Kadjoopplo, du hade beställt från webhallen va? Isf känns det rätt lovande för mig också då att få det idag

F5, F5, oj lätt att fastna i ett mönster. Jo jag har beställt ifrån webhallen. Kommer att komma ca 14:00-14:40. Det tråkiga är att det är en gammal gubbe som ibland inte skickar SMS:et utan det kan man få dagen efter från honom. Gud, orkar inte tänka på det för då blir jag crazy.

F5, F5, F5.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MooDHooDs:

Media Markts pris är 299 kronor, jag skulle bli väldigt chockad om blizzard sålde det för mindre.

Just a note

Haha, ingen risk:

StarCraft II®: Wings of Liberty Digital Version: 59.99 €

Vilket jävla Activision-pris de ockrarna tar.

Permalänk

Dom har bra tur att det är StarCraft 2, för jag hade nog inte pungat ut det priset för en digital kopia av nåt annat spel.

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe Nukem:

Dom har bra tur att det är StarCraft 2, för jag hade nog inte pungat ut det priset för en digital kopia av nåt annat spel.

Jag skrev precis ett grinigt klagomail till deras support om ockerpriset, och att man fick vänta till 10:00 innan de avslöjade det.

Nu blir det att gå ner till Gamestop och köpa i alla fall då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

F5, F5, oj lätt att fastna i ett mönster. Jo jag har beställt ifrån webhallen. Kommer att komma ca 14:00-14:40. Det tråkiga är att det är en gammal gubbe som ibland inte skickar SMS:et utan det kan man få dagen efter från honom. Gud, orkar inte tänka på det för då blir jag crazy.

F5, F5, F5.

Du behöver inte få sms avi för att hämta ut paketet, det räcker att du ser att det kommit in till uthämtningsstället via postens paketspårning. Sen nämner man de 4 sista sifforna/bokstäverna i kollinummret har jag för mig.
Har hämtat ut ett paketet på detta sättet en gång

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Fick min redan igår Trodde jag kunde installera det, men icke! Blizzard hade spärrat det fram tills nån gång kring 22.00 (;
Nu sitter man och njuter av sound tracket från Collector's Edition. Myyyyyyyyys

Blir nog att försöka dra ett hemma LAN med polarna och lira campaign hela helgen

Permalänk
Medlem

Mailade lite argt till Wh i går. Och här är svare.

"Hej!

Våra Starcraft 2 spel blev packade något tidigare än de skickades. De skickades beroende på postort antingen i fredags eller igår och bör anlända idag.

Vänligen återkom om du önskar ångra köp på din beställning."

Kanske svarar på någon av era frågor som också beställt därifrån.

Visa signatur

[System] |Crosshair lll formula | BEx4 955 3.2Ghz | HD 6870 | 8gig ddr3 | X25-M 80gig G2 | 2x1TB | Antec 1200 | Corsair 650W | 24' '+ 24'' | win7 x64
[Laptop TimlineX 4820] 14'' | 5650 | i7

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kadjoopplo:

Viktigt, "Paketet" har anlänt till Göteborg. Framsidan av Sverige. Idag blir det till att spela järnet! WOOOOHOOOOO

Inte ensam göteborgare isf om att nöta sc2 ikväll!!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Medlem

köpte just starcraft 2 på elgiganten(åland) för 42,90€ arbetsdagen kunde ta slut nu så man får fara hem och installera!!!

Visa signatur

=)

Permalänk
Skrivet av Buio:

Jag skrev precis ett grinigt klagomail till deras support om ockerpriset, och att man fick vänta till 10:00 innan de avslöjade det.

Nu blir det att gå ner till Gamestop och köpa i alla fall då.

Du har ju turen att ha ett sånt i närheten iaf, i den här medeltidstrakten har man väl tur om man skulle hitta SC:BW eller nåt i butikerna. (Till orginalpris... )

Visa signatur

That's just my opinion, I could be wrong...
> C2Q Q6700 > 8GB PC6400 > Gigabyte 965P-DQ6 > HD4870X2 & HD4650
> Lian Li PC-201B > Corsair HX620 > 10.46TB > HP LP3065 & 2x HP LP2065

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobbe Nukem:

Du har ju turen att ha ett sånt i närheten iaf, i den här medeltidstrakten har man väl tur om man skulle hitta SC:BW eller nåt i butikerna. (Till orginalpris... )

Jo, fast hade tänkt vara trendig och inte köpa det i box.

Jag kollade runt lite, och det verkar faktiskt som det är riktpriset även på boxade versionen. Dvs $59.99 eller €59.99. De måste antagligen sälja med stora rabatter till distributörer/affärer med tanke på att standardpriset verkar vara runt 400-450:- även om vissa haft lockpriser som är ännu lägre.

Permalänk
Medlem

Nu har jag fått min kopia webhallen lyckades trots allt!

Permalänk
Medlem

259:- på elgiganten i norrköping. Det var tjejen som köpte det till mig, hade inte tänkt köpa det själv.

Permalänk
Medlem

Hm, på Webhallen står det "Skickad/Hämtad 2010-07-21" men inget kollinr... =/

EDIT:
Hah, låg ju i brevlådan...

Permalänk
Medlem

Satt nyss och läste denna tråd och undrade när jag skulle få mitt exemplar. Har beställt från webhallen.
10 minuter senare dimper den ner i brevinkastet. Installerar.

Visa signatur

13700K | 128GB DDR5 | Asus 4090
4770K | 32GB DDR4

Permalänk
Medlem

Jävla skit att posten kommer runt 14 här För några år sen kom posten senast 12, men dom har väl skärt ner på personal eller något :/

Permalänk
Entusiast

då var det dags att lira gärnet! collectors hämtad och installerar nu!

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

Går ej att logga in för mig. Står bara "This Battle.net account does not include an associated copy of Starcraft II." -.- Vafan är det för skit?!
Loggar jag in på Battle.net så står det att jag har Starcraft II där men det funkar inte.

Visa signatur

13700K | 128GB DDR5 | Asus 4090
4770K | 32GB DDR4

Permalänk
Medlem

Borde sjukskrivit mig idag.. Låt oss hoppas att b.net håller för kvällen med!

Visa signatur

Citera för snabbare svar.

Permalänk
Skrivet av Bjebben:

Går ej att logga in för mig. Står bara "This Battle.net account does not include an associated copy of Starcraft II." -.- Vafan är det för skit?!
Loggar jag in på Battle.net så står det att jag har Starcraft II där men det funkar inte.

Du måste logga in på ditt bnet konto på nätet och lägga till SC2 under games och aktivera din serialkey där...

Permalänk
Medlem

619 kronor för ett CE, nackdelen var att det skickats idag, borde dyka upp imorgon eller torsdag

Visa signatur

-EP45-DS3 -C2D 8500 -8GB OCZ DDR2 PC6400 -PowerColor 7990 -Corsair 850W -LG W2600HP BF

Permalänk
Medlem
Skrivet av deathclaw:

Du måste logga in på ditt bnet konto på nätet och lägga till SC2 under games och aktivera din serialkey där...

Det har jag redan gjort. Står att spelet är aktivt och allting men funkar ändå inte. Har provat installerat om utan lycka.

Läste lite på blizzards forum och verkar vara några enstaka till som har samma problem utan lösning.

Sätter mig och ser på film istället. Inte första gången Blizzard sabbar en release.

Visa signatur

13700K | 128GB DDR5 | Asus 4090
4770K | 32GB DDR4

Permalänk

Har ännu inte fått mitt paket och enligt posten så är det i Ånge, trots att Webhallen försäkrat mig om att det skulle komma idag (beställde CE i slutet av april)...

Visa signatur

Cooler Master Cosmos II | Gigabyte Odin 1200W| Gigabyte x58a-OC | 12GB Corsair Dominator DDR3 @ 1600MHz | MSI GTX970 | Intel Core i7 920 @ 3,4GHz (HT enabled) | Samsung EVO 250GB |