Thermaltake förbereder V9 Blacx Edition

Permalänk
Melding Plague

Thermaltake förbereder V9 Blacx Edition

Tillverkaren Therlmaltake förbered ett nytt chassi med en ovanligt placerad hårddiskdocka.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Påminner om CM scout trevligt att tillverkare fattar att om utsidan är svart så får dem ta och fixa insidan så med
Dockningsstationerna ser ut som den jag har på bordet framför mig men en trevlig feature jag helt klart skulle vilja se på fler lådor, överraskad över priset också dvs på ett bra sätt

Permalänk

Ser ut som ett antec 900, dvs inte direkt vackert.

Visa signatur

Cooler Master ATCS 840 | Asus P5Q Pro | Q6600 | TRUE | XFX 5850 | 4 GB PC 8500 | Corsair TX 650w | Samsung F1 750 GB + 1,5 TB Seagate Barracuda

Permalänk
Medlem

Dockningsstation +
Thermaltake -

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem

Trevligt med dockningsstation, men i övrigt njae.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem
Skrivet av Greve_Peter:

Ser ut som ett antec 900, dvs inte direkt vackert.

Agreed.

Anyway, jag trodde att någon hade stavat fel när jag såg namnet på monstret, dock så var det ju inte så..

Permalänk
Medlem

Thermaltake har ju inte satsat på att hålla ljudnivåer nere iaf med tanke på alla som fula hålen som är på båda sidorna.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Hedersmedlem

Dockningsstationen känns inte så säker, ojsan jag råkade röra på min arm och förstörde samtidigt min hdd.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Så jävla fula Thermaltakes chassin är.. Måste man gå i samma spår hela tiden? Kan man inte göra något som är nyskapande, bra och roligt? Inte att de ska göra likadana chassin, men det borde ju kunna tänka lika nytänkande som silverstone, med sina fortress och raven 2 tycker jag..

Visa signatur

Roses are red, My name's Dave, This poem makes no sense, Microwave.