Site där man snabbt kan få konsertbiljetter sålda (green day)

Permalänk
Medlem

Site där man snabbt kan få konsertbiljetter sålda (green day)

först å främst. detta var det lämpligaste forumet jag kom på. och för det andra. swec köp å säljmarknad tror jag inte det kommer inte så många på som letar green day biljetter
men iaf har en biljett som jag vill bli av med, men intresset är svagt på blocket. än sålänge iaf trots att det är en ståplats, och det börjar krisa nu, pyntade 600kr för biljetten och nu kan jag inte åka.. så jag behöver förslag på fler siter där man kan annonsera ut den.

vill ju inte bli av med stålarsena.:(

Visa signatur

"Datorn har ju fan mer dragningskraft än jorden. Skulle jag ramla skulle jag hamna i datorstolen & inte på golvet."

Permalänk
Medlem

hur kan Internet - Uppkoppling - Nätverk vara den bästa delen av forumet för att hitta sidor där du kan sälja konsertbiljetter?

Visa signatur

-After 2000 years, I will be forgotten, and the Time-Loop will close. I will live forever, and you shall meet doom!!

Permalänk
Medlem

Det är ju trots allt en webbsida han söker...

Testa tradera eller liknande, fast då kanske du inte får världens toppris.

Permalänk
Medlem

Blocket är nog trots allt det ställe där flest kollar. Sålde precis en biljett till Maiden på Ullevi där och det tog inte speciellt lång tid innan den var såld.

Visa signatur

/Trixter
ASUS P5Q-Pro || Q9550 @ 3,2 Ghz || 4x1024 MB Corsair TWIN2X 6400C5 || HD4850 @ 720/1150mhz || 500Gb Seagate || Corsair 620HX ||Antec P182||Windows Vista Home Premium SP1 64bit||Logitech MX518||Sidewinder X6

Permalänk
Medlem

ebay.se

Visa signatur

aquaren