Permalänk

Tänkte beställa en 1 GB sticka ifrån dem. Någon som har handlat där den senaste tiden?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

Jag handlade nyss 5 st 512mb stickor och en NEC-3520A, gick hur bra som helst! beställde i helgen, kunde hämta paketet på tisdag! Billigt som f-n blev det med, 316:- per minne och 459:- gär brännaren. dom verkar ha väldigt flexibla priser.

Visa signatur

DFI Lanparty nf2 Ultra B | AMD Athlon XP Barton 1833Mhz/2500+ @ 2150Mhz (215x10) 1,651 | 3x 512mb noname crap | Hitachi 250gb sata | Radeon 9800 128 mb

Permalänk
Medlem

Org nummret de uppger stämmer inte heller..

Kontakt
Priskrig
C/o Scandinavian Net Logistics AB
Sankt Eriksgatan 117A, 7 tr
113 43 Stockholm

Telefon: 08 - 777 7795
Fax: 08 - 567 912 21
Registreringsdata
Organisationsnummer: 556667-0153

Org nummret är inte gilltigt.

Kollar man upp tele nummret så kommer man till
Bra Start 1207 AB 08-7777795 Orgnr: 556650-7801

Kan inte hitta någon S:T Eriksg 117"A"

Heh sjyst C/O adress dom har

Scandinavian Net Logistics AB
Karl Rosengren Box 5077 10242 STOCKHOLM

Scandinavian Net Logistics AB
Erik Ahrsjö Box 5077 10242 STOCKHOLM

Scandinavian Net Logistics AB
Box 5077 10242 STOCKHOLM

Scandinavian Net Logistics AB Orgnr: 556650-7801

Sjyst AB företag som bara har mobil nummer som kontakt info.

Bra Start AB och Scandinavian Net är kopplat till http://www.netlog.se/

Visa signatur

http://www.mobilabredband.se/ Forum för mobilabredband.

Permalänk
Medlem

Orgnumret finns ju om man kollar hos Bolagsverket: http://unisok.bolagsverket.se/FsSnr.jsp?sokord=priskrig

Mvh

Thomas

Permalänk
Avstängd

ingen som fått problem alltså?
borde väll bara vara att tuta och köra då...

Visa signatur

P4 1,7 ghz - 512sdram - geforce 3 ti 500 - 17 tum - 60
*bort* Referallänkar ej tillåtna! /Najk

Permalänk
Medlem

Dom verkar ju onekligen vara seriösa iaf. Beställde En IXUS 40 på onsdagen men i morse ångrade jag mig och skicka mail om annulering och då var den nästan redan på väg till mig. Dom skrev att de hann fånga brevbäraren i sista sekunden

Permalänk
Medlem

Är det pålitligt att beställa från dom. Vad säger ni.

Permalänk
Medlem

Jag skulle tro att de är väldigt pålitliga. Men det är iofs min åsikt och jag har inte beställt därifrån men hade planer på det iaf.

Permalänk

Priskrig är grymt snabba med leverans, men ska du skicka tillbaka dina prylar så blir det inte lika kul. tro mig :).
Jag beställde en hårdisk med lite tillbehör för snart fyra veckor sedan. Dagen efter det att jag fått grejerna så insåg jag att jag hade beställt fel. Jag läste igenom deras villkor för ångerrätt, och såg att allt var ok, så jag skickade tillbaka sakerna. Nu har det gått ca fyra veckor och de har inte ens skickat något mejl. Jag däremot har ringt dem 2-3 gånger och frågat vad de sysslar med, varje gång får jag svaret " Vi ska granska ditt fall i slutet av veckan". Nu börjar jag bli LITE sur, vad tycker ni att jag ska göra?

Permalänk

Vänta? Iomed priserna antar jag att de 1) inte har 100 anställda 2) har rätt så många kunder.

Citat:

Tänkte beställa en 1 GB sticka ifrån dem. Någon som har handlat där den senaste tiden?

Beställde en 1gb-sticka till min Mac Mini från priskrig. Beställde på lunchrasten, hämtade ut det på lunchrasten dagen efter(!)

Permalänk
Medlem

Hoppas att de överlever längre än den förra lågpris butiken gjorde
(den levde nästan året) och hade samma "dåligt" formulerade avtal - vilka de skulle fixa o trixa med osv osv
säger bara lol

Citat:

Ursprungligen inskrivet av superjoppe
Vänta? Iomed priserna antar jag att de 1) inte har 100 anställda 2) har rätt så många kunder.

Beställde en 1gb-sticka till min Mac Mini från priskrig. Beställde på lunchrasten, hämtade ut det på lunchrasten dagen efter(!)

Permalänk
Medlem

Kan man använda dom stickorna i sonys kameror och i psp?

Permalänk
Medlem

Köpte själv en HD från Priskrig. Allt har fungerat bra, men kan inte svara hur bra dom är vid retur.

Permalänk
Medlem

Jag köpte en kamera+minne förra veckan. Leveransen tog 2 dagar och allt var packat snyggt och prydligt tummen upp för priskrig

Visa signatur

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=47745...
| Shuttle SN25P | AMD Athlon64 Venice 3500+ | 2gb Corsair TWINX 3200 | HIS Radeon X850XT | WD Raptor 74gb | WD Caviar 160Gb | Hyundai L90D+ 19" TFT | Glatt humör |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Tänkte beställa en 1 GB sticka ifrån dem. Någon som har handlat där den senaste tiden?

Jag köpte två "Standard 512 MB DDR PC3200" minnen ifrån dem för några månader sedan och fick hem dom och allting fungerade felfrit. Dock var det riktigt slöa minnen som vägrar att bli klockade -- men, men. Ganska billigt var det väl ändå. När jag beställde mina minnen så kostade dom 350:- nu ligger dom på 408:- st.

MVH,
-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av OTTO
Kan inte hitta någon S:T Eriksg 117"A"

http://www.hitta.se/ViewDetailsPlace.aspx?StreetNumberId=2396...

Finns endel företag som har logistikföretag som sin adress eftersom de sköter företagets logistik.