Bittornado reffererar till Temporary internet files!??

Permalänk
Medlem

Bittornado reffererar till Temporary internet files!??

Tja!

Ett nytt problem har uppstått för mig...när jag ska använda bittornado så refferar den till temporary internet files och "säger" att den inte kan hitta filen där..varför gör den det? och vad ska jag göra för att ändra så att den inte gör det?...har aldrig haft detta problem förr utan det kom nu efter att jag formaterat burken :/..

Förresten så provade jag att installera bitcomet först men tog bort det...kan det ha gjort någon skillnad?

Mycket tacksam för hjälp´!

Permalänk
Medlem

Du har klickat på en .torrent i din webläsare, valt "öppna", läsaren sparar .torrent-filen i temporary internet files och sedan läser programmet in filen. Spara din .torrent manueltl på skrivbordet eller nåt, och öppna den manuellt i programmet, så ska du se att den slutar leta där. Och nej, bitcomet ska inte ha något med det att göra. Har iaf aldrig haft det för mig. Och varför tog du bort det? Den klienten är ju ljusår bättre.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem

Ok..men asså jag får ju alltid upp det där meddelandet och jag blir tvungen att trycka ok och då försvinner allt :/

Installerade bitcomet nu igen..och då löstes sig allt...men jag kan inte tanka hem :/

"Can't Contack the tracker"

Varför blir de så?

Permalänk
Medlem

Testat med olika torrents?

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.