Permalänk
Medlem

Pokemonkort

Lill-grabben på 6 år har fått för sig att han vill ha lite pokemonkort så tänkte kolla om nån har ett gäng de vill bli av med!

Tror inte han tänkt "spela" direkt utan det är mer på nivån att kunna lägga ut alla på golvet och leka med.

Tänkte följa Stalin:s visdomsord "Kvantitet är också en form av kvalitet" så vill hellre få tag i många än bra!

Om det finns olika serier av pokemonkort spelar det absolut ingen roll vart korten kommer ifrån, vill bara få tag i en billig blandad lek om kanske 50-100 kort.

SC är ju rätt nördigt så gör ett försök här!

Kan hämta i Bollnäs annars står jag för frakt!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Får du inget bra napp här, så kan du kolla tex Tradera. Finns några auktioner uppe med många kort för inte så stora summor (än)

Permalänk
Medlem

Jag har precis fått hem 20 boosterpacks från Aliexpress som kostade typ 150 kr med frakt och utan några tullavgifter. Ser precis som vanliga ut, bra blandning mellan olika kort och de duger för mina barn som gillar att öppna pack och samla. Man såklart ingen kod för att registrera korten för att kunna spela med dem online...

Permalänk
Medlem

Jag har en massa kort jag kan sälja vid intresse.

Visa signatur

MSI x470 gaming plus max - Ryzen 5800x3d - Peerless Assassin - ASUS TUF 4070ti SUPER - 32gb Kingston Fury 3200Mhz - Cooler Master 850 v2 - Lian Li Lancool 216.

Permalänk
Medlem

Som sagt, kolla Tradera... Köpte precis 300kort för typ 250kr till barnen.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B550-I - AMD Ryzen 5 4650G - 32GB G.SKILL DDR4 3600MHz - Dell U2515H - WD Blue SN550 500GB SSD - Linux Mint
Projekt iCom: Bygglogg - Feedback

Permalänk
Medlem

Tack för all hjälp! Det blev Tradera!