Permalänk

Retro moderkort, minne

Två äldre moderkort, tror det sitter CPU:er i båda, tror det är en Athlon XP i socket 939, har ingen koll på vilken CPU det sitter i Socket A mobot. Ett minne, tror det är på 128MB.

Provar med bortskänkes innan det åker på tippen. Kan dyka upp fler SDRAM minnen när jag fortsätter rensa i förrådet.

Finns i södra Stockholm.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Tar det mor fraktkostnad

Permalänk
Medlem
Permalänk

Hämtar

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk

Ser nu att moderkortet som låg i Asrock socket 939 lådan inte verkar vara rätt moderkort, och att kondensatorerna på det kortet svällt och förmodligen är trasigt.

MSI K7T Turbo socket A ser dock ut att vara i fint skick om någon fortfarande vill ha bara det och minnet. Skulle tro att det sitter en AMD Duron processor i kortet men vet inte säkert som sagt.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem
Skrivet av TobiasStockholm:

Ser nu att moderkortet som låg i Asrock socket 939 lådan inte verkar vara rätt moderkort, och att kondensatorerna på det kortet svällt och förmodligen är trasigt.

MSI K7T Turbo socket A ser dock ut att vara i fint skick om någon fortfarande vill ha bara det och minnet. Skulle tro att det sitter en AMD Duron processor i kortet men vet inte säkert som sagt.

skicka på, lägg i grafikkortet så ä det lätt med det med:)

Permalänk

Aha, de var frakt på den ja. Hoppas de smakar @Twilighter

Visa signatur

Wasserkühlung::5900X::ASSrock X570 TB3::2x8 Ballistix 3000@3800::6800Nitro+

Vilken leksak>> CH341-biosprogrammerare

Permalänk
Skrivet av coolerfreak:

Aha, de var frakt på den ja. Hoppas de smakar @Twilighter

Upphämtning prioriteras, enklare för mig. Skicka pm om du vill ha delar eller allt. Annars skickar jag pm till @Twilighter i dagarna om att skicka.

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Medlem

Antar att grejerna är borta, annars kan jag hämta

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌