ASUS ROG Strix XG438Q / 43"/VA/UHD/120hz/4ms/HDMIx3,DP/FreeSync 2

Permalänk
Hedersmedlem

ASUS ROG Strix XG438Q / 43"/VA/UHD/120hz/4ms/HDMIx3,DP/FreeSync 2

Jag har en relativt ny (köpt 26 september Webhallen) ASUS XG438Q till salu. Insåg att den nog inte riktigt passade i mitt rum då jag sitter väldigt nära.

Det är en 43" skärm. Den har VA-panel så inte IPS. Däremot har den 120 Hz uppdateringsfrekvens, HDR600, AMD FreeSync Premium Pro och mkt annat. Mer info här: https://rog.asus.com/monitors/above-34-inches/rog-strix-xg438...

Både på min tidigare RTX2080 och min nuvarande RX3080 kickar G-Sync igång trots att den inte känner att den är kompatibel men har inte grävt djupare om det fungerar helt. Jag har hittat några ställen som kallar den "G-Sync compatible" men det står inget om det på Asus egen sida. Jag har i allafall inte noterat några problem. Även kört konsoler på skärmen vilket har funkat riktigt bra. Jag tycker bilden är bra och även det funkar bra med Windows.

Skärmen kommer även med en fjärrkontroll för att göra det enklare. Det finns även VESA-100-stöd om du vill sätta upp den på väggen.

Jag har orginalkartong, kvitto etc. Den kommer INTE skickas då den är alldeles för stor. Så om du är intresserad är det hämtning som gäller.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Hej, jag är intresserad av skärmen och har möjlighet att hämta upp den. (skulle föredra att testa skärmen på plats innan köp!)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Uppclockers:

Hej, jag är intresserad av skärmen och har möjlighet att hämta upp den. (skulle föredra att testa skärmen på plats innan köp!)

Skickade PM. Du är välkommen att kolla på den först.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk

Tjena! Finns skärmen kvar?

Permalänk
Hedersmedlem

Hej, troligtvis är den såld. En kille kommer från Gävle idag. Om det mot förmodan skulle falla igenom så skickar jag pm.

Visa signatur

-----------------------------------------------------
Ägare/grundare: www.bjorn3d.com

Permalänk
Skrivet av Björn Endre:

Hej, troligtvis är den såld. En kille kommer från Gävle idag. Om det mot förmodan skulle falla igenom så skickar jag pm.

Super