Visste inte riktigt var jag skulle be om hjälp. Hittar ingen manual till Philips prc501-01 multifjärrkontroll

Permalänk

Visste inte riktigt var jag skulle be om hjälp. Hittar ingen manual till Philips prc501-01 multifjärrkontroll

Som rubriken säger delvis, jag har sökt 2kvällar i rad, minst 4tim och har inte hittat något förutom bilder på den.
Vet inte om jag blivit knäpp eller om det inte finns någon, vilket hade förvånat mig.
Och kan inte hitta någon manual eller något förutom bilder eller hur man söker fram dom har mest använt Google och Operas webbläsare.
Har aldrig haft problem med att hitta manualer till 75kr`s sådana.,men detta är en klassiker innan Logitech`s Harmonyserie kom ut. Är det någon som vet var man kan finna en manual oftast i pdf format men txt funkar det med.
Det är en Philips PRC 501-01, vore tacksam för hjälp.
Mvh Pierre

Permalänk
Medlem

Det verkar inte vara en fjärrkontroll som sålts lös utan som inkluderats i en del av Philips ljudsystem som t.ex. MCM298. Här är manualen till MCM298 som även behandlar fjärrkontrollens funktioner.

Permalänk
Skrivet av perost:

Det verkar inte vara en fjärrkontroll som sålts lös utan som inkluderats i en del av Philips ljudsystem som t.ex. MCM298. Här är manualen till MCM298 som även behandlar fjärrkontrollens funktioner.

Tackar för länken, köpte den ny i förpackning för ett antal år sedan men har alltid trott att det är en programmerbar multikontroll! Den har fungerat till nästan alla mina Philips prylar men fjärrren till dvdn har lagt av så jag tänkte andvända denna!
Det var ju inte konstigt att jag inte hittade någon info på modellnamnet, namnet du uppgav skiljer sig från det som står i fjärren, dvc prc 501-01?
Får helt enkelt köpa en ny! Mvh Pierre