Permalänk

4 st Radeon RX Vega 56

Nu är det dags att sälja mina Radeon RX Vega 56.
Det är modellerna med referenskylare.
Modellnamnen är:

MSI Radeon RX Vega 56 (https://www.komplett.se/product/950713/datorutrustning/pc-kom...)

Sapphire Radeon RX Vega 56 (https://www.komplett.se/product/950004/datorutrustning/pc-kom...)

XFX Radeon RX Vega 56 XL (https://www.komplett.se/product/950006/datorutrustning/pc-kom...)

XFX Radeon RX Vega 56 XL (https://www.komplett.se/product/950006/datorutrustning/pc-kom...)

Kortena är köpta från Komplett i september i år.
Kortena har provkörts under 4 timmar var och har övrig tid legat nedpackade.

Pris: bud från 3700kr.
Håll buden i tråden så att de är synliga för andra användare.
Siktar på att avsluta budgivning på tisdag kväll.

Föredrar upphämtning/mötas upp i centrala Uppsala före att skicka korten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag är intresserad av ett kort Sapphire modelen. Du har skrivt bud från 3700kr inuit annonsen men 3500kr på annonsen. Vilket pris bör man följa för att lägga bud?

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem
Skrivet av zather:

Jag är intresserad av ett kort Sapphire modelen. Du har skrivt bud från 3700kr inuit annonsen men 3500kr på annonsen. Vilket pris bör man följa för att lägga bud?

Något jag funderade på själv också.

Men bjuder 3500 för ett, kan hämta, vilket av dem spelar ingen roll.

Edit: Drar tillbaka budet.

Permalänk
Medlem

Du har med andra ord inte minat med korten? får man fråga varför du har köpt fyra stycken utan att använda dem?

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem

intresserad av att köpa alla 4. Du har pm

Permalänk
Medlem

finns det kvitto?

Permalänk
Medlem

Är intresserad av ett kort för 4000.

Permalänk
Medlem

Jag är också nyfiken om det där med mining. Kan tänka mig 1 eller två kort eventuellt. 3500kr st i så fall.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

Köper alla Korten för utsatt pris och kan hämta. Hör av dig ifall det är intressant.

Visa signatur

Jag har en data

Permalänk
Skrivet av erssn:

Du har med andra ord inte minat med korten? får man fråga varför du har köpt fyra stycken utan att använda dem?

Det är en bra fråga, jag tänkte köra igång med ett miningprojekt men kunde aldrig använda korten i den disten jag ville använda. Därav har dem aldrig använts.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av kl0r3x:

finns det kvitto?

Givetvis

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@zather: miss från min sida. Lägg bud efter vad du vill betala.

Släpper dock inga kort under 3700kr.

Permalänk
Medlem

Lägger ett bud på 3700kr på ett kort ifall något lämnas kvar efter

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

FD Torrent | 7800X3D | 32GB RAM | Nvidia 3080 FE | Corsair SF750 | Fostex TH-X00 + Sennheiser HD 650

Permalänk
Medlem

Budar 16000 + frakt för alla 4 kort

Visa signatur

5960x@SS quad 290x Subzero chiller, mm

Permalänk
Medlem

16500kr för alla + frakt

Permalänk
Medlem

17000kr+ frakt för alla 4 kort

Visa signatur

5960x@SS quad 290x Subzero chiller, mm

Permalänk
Skrivet av Pulse88:

17000kr+ frakt för alla 4 kort

Du leder just nu budgivningen.

Permalänk
Avstängd

intresse

@plattangen: hur långt tills bud grejen är över? du har kvitto för samtliga kort som PRIVAT person eller hur (företags garantier är lite mindre imponerande)?

jag erbjuder 4100kr + frakt för ett av dina fyra (med nypriserna nu från 4329 eller liknande tror jag jag fortfarande kan spara en hundring eller två till del priset) kan vi skippa budväntandet och bara göra dealen nu kanske?

Mvh,
Jonas

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dorkimedes:

@plattangen: hur långt tills bud grejen är över? du har kvitto för samtliga kort som PRIVAT person eller hur (företags garantier är lite mindre imponerande)?

jag erbjuder 4100kr + frakt för ett av dina fyra (med nypriserna nu från 4329 eller liknande tror jag jag fortfarande kan spara en hundring eller två till del priset) kan vi skippa budväntandet och bara göra dealen nu kanske?

Mvh,
Jonas

du har säkert dussintals intresserade av att få tag på ett eller flera av dina kort. kan vi bestämma att vi reserverar ett kort till mig för den nämnda summan 4100 + frakt (blir cirka 100-150kr billigare än från komplett [inkl frakt förstås] osv, men ändå...jag sparar pengar till två pizzor)

hör gärna av dig så fort du kan.
mvh,
Jonas

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dorkimedes:

du har säkert dussintals intresserade av att få tag på ett eller flera av dina kort. kan vi bestämma att vi reserverar ett kort till mig för den nämnda summan 4100 + frakt (blir cirka 100-150kr billigare än från komplett [inkl frakt förstås] osv, men ändå...jag sparar pengar till två pizzor)

hör gärna av dig så fort du kan.
mvh,
Jonas

PS. Sälj dom individuellt. vissa kan bli så ivriga (tokiga typ) att dom kommer vara villiga att sälja sina bilar för ett exemplar hehe.
om du accepterar mitt 4100+frakt så tackar jag så hövligt! runt typ black friday....(ärligt talat) kommer du nästan helt säkert kunna få MINST det per exemplar. jag är dum & ärlig. men mitt bud är ganska bra och jag är en rättså schysst kille som har längtat efter att byta till "röda laged" LÄNGE nu (från gtx 1070)