Mest ljud för pengarna

Permalänk

Mest ljud för pengarna

Tjenare sweclockers jag har tänkt att köpa billjud och nu undrar jag vad som är mest prisvärt just nu för runt 1000 kr

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Ska du ha bara stereo eller slutsteg o högtalare? Tror inte du kommer så långt för en tusenlapp om du ska köpa nytt...

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av axelaxel:

Ska du ha bara stereo eller slutsteg o högtalare? Tror inte du kommer så långt för en tusenlapp om du ska köpa nytt...

Skickades från m.sweclockers.com

Jag behöver bara så att det är bättre en orginal bil högtalare. Men har ingenting just nu men kan man köpa så man bara kopplar in i bilstereon.

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!

Permalänk
Medlem

Om du redan har originalhögtalare i bilen skulle jag råda dig till att bränna hela pengen på valfri bilstereo från brl runt tusenlappen. Det kommer att ge ett väldigt lyft från bilens originalstereo. Sen sparar du ihop till resten. Framsystem och slutligen en baslåda med slutsteg med andra ord.

Har du inga högtalare alls i bilen så köp en lite billigare stereo och högtalare. Detta paket ser inte helt fel ut, dock saknar stereon blåtand. Men det går att leva utan. Duger helt klart om man bara vill ha ett lyft från original. Notera bara storleken på hålen så högtalarna passar.

https://www.brl.se/sv/artiklar/kenwood-kmm-103ry-gas-beat-hog...

Vilken bil har du förresten?

Visa signatur

i7 3770K @4.5 Ghz | MSI Z77-S01 | Radeon HD 6850 | Sandisk 120GB SSD | 8GB 1866Mhz Corsair Vengeance

Permalänk
Skrivet av alatan:

Om du redan har originalhögtalare i bilen skulle jag råda dig till att bränna hela pengen på valfri bilstereo från brl runt tusenlappen. Det kommer att ge ett väldigt lyft från bilens originalstereo. Sen sparar du ihop till resten. Framsystem och slutligen en baslåda med slutsteg med andra ord.

Har du inga högtalare alls i bilen så köp en lite billigare stereo och högtalare. Detta paket ser inte helt fel ut, dock saknar stereon blåtand. Men det går att leva utan. Duger helt klart om man bara vill ha ett lyft från original. Notera bara storleken på hålen så högtalarna passar.

https://www.brl.se/sv/artiklar/kenwood-kmm-103ry-gas-beat-hog...

Vilken bil har du förresten?

Är inte min men en Ford orion brorsand första bil men är det du länkar bra tror inte att ljudet i den är så bra

Visa signatur

Jag är inte rasist, jag är pianist! Jag trycker ner både vita och svarta!