Permalänk

Bra och fräsch mobil sökes

Hejsan!

Då jag i frustration gjorde slut med Tre i somras och nu kör Vimla behöver jag casha upp för en ny lur.
Sumpade precis min Galaxy S5 (som förövrigt drev mig till vansinne ändå)

Söker en telefon med bra kamera, ok batteritid och i bra skick.

Drömmen hade varit en asus zoom s men inte lyckats hitta nån beggad

Telefoner av intresse kan va g5, p10, s7/s8, xperia xz, pixel etc etc.

prismässigt håller jag mig helst kring 2-3k.

Lämna förslag

gör gärna affär i sthlmsområdet mellan 4 ögon!

Tack på förhand

Läs hela annonsen här

Permalänk

Ett tips är https://www.tele2.se/handla/payback där du kan köpa en Huawei P10 för 5990-3000=2990:- om du byter in valfri gammal mobil (vilken som helst).

Jag vet inte hur det funkar i praktiken dock, har inte testat själv.

Permalänk
Skrivet av Nietszche:

Ett tips är https://www.tele2.se/handla/payback där du kan köpa en Huawei P10 för 5990-3000=2990:- om du byter in valfri gammal mobil (vilken som helst).

Jag vet inte hur det funkar i praktiken dock, har inte testat själv.

Ska kika in!

Permalänk

Har en Oneplus 3T som strax är till salu om det är av intresse? Fantastisk mobil 😃
Jag finns nära Huddinge också 😃

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av TobiasStockholm:

Har en Oneplus 3T som strax är till salu om det är av intresse? Fantastisk mobil 😃
Jag finns nära Huddinge också 😃

Absolutely! Hur är skicket? 32gb eller 128gb versionen? Prisidé?
När kan du tänkas sälja den?:)

Permalänk
Skrivet av PatrikNordstrm:

Absolutely! Hur är skicket? 32gb eller 128gb versionen? Prisidé?
När kan du tänkas sälja den?:)

64GB versionen, svart. Nära nyskick (finns säkert någon mikrorepa eller liknande på den, kört utan skärmskydd men med skal och aldrig tappat den eller så). Så fort jag får min nya Oneplus 5 levererad vilket borde vara relativt snart 😃

Visa signatur

Macbook Pro 14"
10Gb internet 🙌

Permalänk
Skrivet av TobiasStockholm:

64GB versionen, svart. Nära nyskick (finns säkert någon mikrorepa eller liknande på den, kört utan skärmskydd men med skal och aldrig tappat den eller så). Så fort jag får min nya Oneplus 5 levererad vilket borde vara relativt snart 😃

Låter bra:) säg till så fort du vill släppa den, jag är helt utan mobil så är lite brådis! Men skriva gärna vad du vill ha för den osv i pm eller här. Så jag vet om de är värt väntan eller om nån kommer med nåt likvärdigt de kan släppa omg

Permalänk
Medlem

Du får ju en p9 på netonnet för 1990. Jag är helt otroligt nöjd med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Keep on creating

Permalänk
Skrivet av Ink7:

Du får ju en p9 på netonnet för 1990. Jag är helt otroligt nöjd med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Av vad jag läst är det en mobil jag ej skulle vara nöjd med tyvärr, men tack för tipset

Permalänk
Medlem

Vit/silver iPhone 5S för 2500sek

Visa signatur

LianLi O11XL 3900x RTX3090 TUF OC under ekwb + (under service)
[Phantek P600s 5800x3D EKWB 4090]
[Tower900 5600x 2x3090 Aorus xtreme allt med EKWB] obyggd

Permalänk
Medlem

Har en G5a som är lite kantstött, men funkar prima. 1900?

Permalänk
Skrivet av BNEA02:

Vit/silver iPhone 5S för 2500sek

Apple är inte intressant tyvärr :/

Skrivet av Neeshi:

Har en G5a som är lite kantstött, men funkar prima. 1900?

Hur kantstött?

Permalänk
Medlem

Kan skicka en bild genom pm när jag kommer tillbaka till Stockholm

Permalänk

Har en Lenovo Zuk Z2, importerad från Aliexpress. Snapdragon 820, 4gb ram, 64gb minne. 5tum skärm, 3500mha batteri. bra skick. vit. finns i Stockholm. skaffat ett annat mobil precis, säljer den för 1000 om intresse finns.

Permalänk
Skrivet av Nietszche:

Ett tips är https://www.tele2.se/handla/payback där du kan köpa en Huawei P10 för 5990-3000=2990:- om du byter in valfri gammal mobil (vilken som helst).

Jag vet inte hur det funkar i praktiken dock, har inte testat själv.

Fungerade utmärkt! Förutsatt att jag inte får en faktura i efterhand då jag inte skickat in inbytestelefonerna ännu men håller tummarna.
Efter att han kollat djupare i de där så insåg jag att tjejen har tele2, vilket gjorde att jag kunde ta del av erbjudandet genom henne o helt enkelt casha en telefon för superduper-pris!
Bytte in en iphone 5s, fungerande fast totalt förstörd baksida. galaxy s5 med död skärm och en fungerande S3a.
Betalade 2450kr för p10 ! Sjukt värt och hittills supernöjd, gjorde de igår em o hämtade direkt ut i närmsta butik.
Tack för tipset
Pingar er nedan

Skrivet av Ink7:

Du får ju en p9 på netonnet för 1990. Jag är helt otroligt nöjd med den.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Neeshi:

Kan skicka en bild genom pm när jag kommer tillbaka till Stockholm

Skrivet av lejonhead:

Har en Lenovo Zuk Z2, importerad från Aliexpress. Snapdragon 820, 4gb ram, 64gb minne. 5tum skärm, 3500mha batteri. bra skick. vit. finns i Stockholm. skaffat ett annat mobil precis, säljer den för 1000 om intresse finns.