Förhandsgranskning fungerar ej

Permalänk
Medlem

Förhandsgranskning fungerar ej

Om man redigerar ett postat inlägg och väljer att förhandsgranska inlägget syns inte ändringarna. Är det fler än jag som upplever detta? Förhandsgranskningen innan man postar inlägget fungerar dock som det ska.

Jag har tyvärr inte möjlighet att testa på andra plattformar just nu men felet förekommer i alla fall på mobilversionen och jag använder de senaste versionerna av både android och Firefox/Chrome.

Varför används inte 'postat via m.sweclockers.com' när man postar här? Gäller det även andra forumdelar?

Dold text
Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av ågren:

Om man redigerar ett postat inlägg och väljer att förhandsgranska inlägget syns inte ändringarna. Är det fler än jag som upplever detta? Förhandsgranskningen innan man postar inlägget fungerar dock som det ska.

Jag har tyvärr inte möjlighet att testa på andra plattformar just nu men felet förekommer i alla fall på mobilversionen och jag använder de senaste versionerna av både android och Firefox/Chrome.

Varför används inte 'postat via m.sweclockers.com' när man postar här? Gäller det även andra forumdelar?

Dold text

Hallå! Fortfarande samma problem? Vi kör semester för fullt så räkna med låg teknisk support från crew under sommaren :).

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Hallå! Fortfarande samma problem? Vi kör semester för fullt så räkna med låg teknisk support från crew under sommaren :).

Jag postar väl igen för att testa.
Edit: Jepp, problemet kvarstår. Man kan förhandsgranska inlägget innan man postar men om man går in och ändrar inlägget syns inga ändringar när man förhandsgranskar.

Varken tillägg eller borttagande av text syns i förhandsgranskningen.

Edit2: Jag provade att surfa in på fullversionen via mobilen och där fungerar allt som det ska så det verkar vara mobilrelaterat.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Det kanske vore bättre med en egen tråd men jag kom att tänka på ett annat mobilrelaterat problem. Bilder går endast att förstora om man trycker på förstoringsglaset, trycker man någon annanstans blinkar bilden bara till.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk

Upplever samma problem på Chrome/FF i Osx.

Permalänk
Medlem

Problemet kvarstår, åtminstone på mobilsiten. Jag vet dock inte om användaren ovan syftar på detta problem eller miniatyrerna jag skrev om i mitt förra inlägg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Medlem

Bumpar denna tråd eftersom problemen kvarstår.
@Klorixx @Edin

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ågren:

Bumpar denna tråd eftersom problemen kvarstår.
@Klorixx @Edin

Skickades från m.sweclockers.com

Ah inte sett denna innan. Jag kollar upp det!

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klorixx:

Ah inte sett denna innan. Jag kollar upp det!

Ville bara meddela att felet kvarstår. Har du/ni haft tid att kika på det? Det verkar som sagt vara mobilrelaterat eftersom det fungerar på fullversionen av forumet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av ågren:

Ville bara meddela att felet kvarstår. Har du/ni haft tid att kika på det? Det verkar som sagt vara mobilrelaterat eftersom det fungerar på fullversionen av forumet.

Skickades från m.sweclockers.com

Ingenting jag hunnit kika på ännu, tyvärr

Visa signatur

Dator, MOBO: Asus X99-A, CPU: Intel I7 6800k (3.4GHz), GPU: Geforce PNY 2070 Super, RAM: 4x8GB Corsair Vengeance LPX 2400MHz, OS-HDD: Intel 750 PCIe 400GB, PSU: EVGA SuperNOVA G2 850W

Permalänk
Medlem

@Klorixx @Edin
Samma problem kvarstår fortfarande två år efter trådstart.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Hedersmedlem

Godmorgon @ågren!

Jag försökte precis återskapa problemet och mycket riktigt verkar det vara en bugg. Ledsen att du inte har fått återkoppling! @Klorixx hade förmodligen en hel del att göra förut när varken jag eller @jreklund ännu fanns på plats.

Jag antecknar detta och förhoppningsvis är det något som går att lösa snarast!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gurt:

Godmorgon @ågren!

Jag försökte precis återskapa problemet och mycket riktigt verkar det vara en bugg. Ledsen att du inte har fått återkoppling! @Klorixx hade förmodligen en hel del att göra förut när varken jag eller @jreklund ännu fanns på plats.

Jag antecknar detta och förhoppningsvis är det något som går att lösa snarast!

Tack! Det verkar som sagt vara mobilspecifikt då det fungerar som det ska på desktop. På mobilen fungerar det bra om man förhandsgranskar inlägget innan man postar det men om man senare försöker att redigera ett befintligt inlägg syns inga ändringar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Den här buggen är nu ett minne blott.
Tack för din feedback!

/ Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Hej,

Den här buggen är nu ett minne blott.
Tack för din feedback!

/ Johan

Tack! Det är lite roligt att hitta de här äldre trådarna och se hur mycket som har hänt. För två år sen fanns inget PM-system på mobilsidan, marknaden fungerade knappt och det förekom en del rätt allvarliga buggar (likt denna) och det är kul att se att mobilsidan äntligen har fått sig lite kärlek.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NZXT H5 | Asus Strix B550-F | 5800X3D | NZXT Kraken Elite 240 | 32GB Kingston Fury 3600MHz CL18 | Corsair RM850x Shift | Kingston Fury 2TB NVMe | 4070 Super FE | Dell G2724D 165Hz