Acer Predator X34 - Nyskick

Permalänk

Acer Predator X34 - Nyskick

Hej!

34", UltraWide (21:9), 3440x1440, IPS, G-Sync, 100Hz.

Det är nu dags för mig att sälja vidare denna underbara datorskärm. Detta då jag tyvärr inte har så mycket tid över för spelande som jag först trodde att jag skulle ha och har då svårt att motivera att ha kvar detta monster.

Originalkartong och kvitto finns kvar. Inga döda pixlar och har inte märkt av några skavanker med den utan den har presterat som en skärm i denna prisklass ska göra.

Säljer helst skärmen men kan gå med på ett byte (+ pengar mellan) om någon kan erbjuda en 27" 1440p IPS-skärm (tex. Dell UltraSharp U2715H). Undviker att skicka skärmen men kan gå med på att mötas max 30min ifrån Jönköping.

Hör av er vid intresse och visning av skärmen kan ordnas om det skulle viljas. Skambud undanbedes.

MVH//Martin V

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Synd man bor typ 70mil ifrån, annars har jag en ACER XB270HU, TN, 165Hz, Gsync, 2560x1440.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag finns i Huskvarna och har en PB278Q med GSync. Dock är det ju som ovan en TN, när du eftersöker IPS.

Permalänk
Medlem

Är intresserad för en väns räkning!
Att köpa i sådana fall!

Permalänk
Medlem

Sitter på en 2 veckor gammal Acer XB270HU, men befinner mig tyvärr en bit bort från dig..

Permalänk

Vill helst byta ner mig till en basic 27" 2560x1440p-skärm, helst IPS men TN kan funka. Ska jag lira så spelas det mest på TVn nuförtiden ändå.

@Superolle: Noterat.

Permalänk
Medlem

@BarFightBill: Har du i sådana fall möjlighet att köra dessa 30min i riktning mot Skövde? Vi åker nämligen ifrån Kristinehamn så det skulle underlätta väldigt att bli av med 1h restid

Permalänk
Skrivet av BarFightBill:

Hej!

34", UltraWide (21:9), 3440x1440, IPS, G-Sync, 100Hz.

Det är nu dags för mig att sälja vidare denna underbara datorskärm. Detta då jag tyvärr inte har så mycket tid över för spelande som jag först trodde att jag skulle ha och har då svårt att motivera att ha kvar detta monster.

Originalkartong och kvitto finns kvar. Inga döda pixlar och har inte märkt av några skavanker med den utan den har presterat som en skärm i denna prisklass ska göra.

Säljer helst skärmen men kan gå med på ett byte (+ pengar mellan) om någon kan erbjuda en 27" 1440p IPS-skärm (tex. Dell UltraSharp U2715H). Undviker att skicka skärmen men kan gå med på att mötas max 30min ifrån Jönköping.

Hör av er vid intresse och visning av skärmen kan ordnas om det skulle viljas. Skambud undanbedes.

MVH//Martin V

Läs hela annonsen här

Tjena, se PM!

Har en styck ASUS 27" PB278QR.

27" IPS redigerar-skärm.

https://www.inet.se/produkt/2205324/asus-27-pb278qr#specs

Bor i Habo, så ett par mil utanför Jönköping.

Visa signatur

Burk: Asus Maximus XI z390, i7 9900ks @5100mhz, cache 4800mhz, Corsair Platinum ddr4 3600mhz @4400mhz quad 16gig (18-22-22-44 2t), 1st Asus Strix 1080ti + EK @2070/12000mhz, Samsung 840 pro 240 gig x2 raid0, 1 tb 2.5" WD Red, Skärm: Acer x34p, TJ07 custom water, Ljud: HiFiman X v2 + EONE MK2 Muses

Permalänk

Skärmen är tingad tills torsdag.

Permalänk