Permalänk

Amiga 600HD + Flyttrensning

Har lite olika prylar att sälja främst pga platsbrist. Bud gäller på allt förutom pc spelen, väljer själv vem jag säljer till eller om jag säljer. Hämtas i Borås, är inte intresserad av att skicka en massa saker. Betalas med swish eller kontant. Undantag kan göras, kom med förslag eller frågor i pm, bilder på allt går att ordna.

Amiga 600HD
Testad och fungerande. Kickstart 37.350, Workbench 38.35. Har 1MB ram i trapdoor expansionen, utöver det är den inte uppgraderad något. Som man kan se på bilden är den missfärgad och lite smutsig. Har inte undersökt noggrant men tror att den skulle må bra av byte av kondensatorer, luktar man vid ventilationsgallret när datorn är igång så kan man känna en frän doft, är inte så kunnig om sådana saker men gissar att det beror på dåliga caps.
Ingår gör allt som syns på bilden. Kan inte lova att alla disketter fungerar men de flesta jag har testat fungerar.

Sega Dreamcast homebrews
Dux 1.5, Dux 1.5 Jewel case edition och Dux 1.5 Limited Edition. Alla tre är oöppnade och inplastade.

Pc spel Skänkes
Sid Meier's Alpha Centauri, Big box med spelet och poster
Master of Orion II, Big box OBS INGEN CD BARA LÅDA OCH MANUAL
The Settlers Classics, Big box med spelet och manual
Unnatural Selection, Big box med spelet på 7 3.5" disketter och manual
Judge Dredd Pinball, Big box med spelet
The Ultimate Strategy Game Collection (Hearts of Iron, Europa Universalis, Chariots of War)
Europa universalis II
Legion
Crysis Maximum Edition
Crysis 2
Dragon Age Origins

Övrigt
VR Temjin Composite Ver. Ka figur. Låda och alla tillbehör ingår.
Cobi small army World of Tanks Stridsvagn 103, Låda och instruktionsbok ingår
Cobi small army WW2 SDKFZ 234 Puma 400 pcs Låda och instruktionsbok ingår
Cobi small army WW2 SDKFZ 173 Jagdpanther 400 pcs Låda och instruktionsbok ingår
Cobi small army WW2 Junkers JU 87B Stuka 315 pcs Låda och instruktionsbok ingår
Lego Star Wars Mos Espa Podrace. Låda och instruktionsbok ingår
Wilesco D6 ångmaskin, Använd max 10 gånger, har inte kört den på några år men fungerade bra då.
Pärm med pokemonkort, fler än 300 kort.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Cobi small army World of Tanks Stridsvagn 103, Låda och instruktionsbok ingår

100:-, kan hämta.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Medlem

Hej

Jag tar gärna några spel:
Strategy Game Collection (Hearts of Iron, Europa Universalis, Chariots of War)
Europa universalis II

Trevlig kväll,
Nico

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Skrivet av Aldric T:

Cobi small army World of Tanks Stridsvagn 103, Låda och instruktionsbok ingår

100:-, kan hämta.

När kan du hämta? Den är din om ingen bjuder över snart.

Skrivet av baldakin:

Hej

Jag tar gärna några spel:
Strategy Game Collection (Hearts of Iron, Europa Universalis, Chariots of War)
Europa universalis II

Trevlig kväll,
Nico

Skickades från m.sweclockers.com

Spelen är dina om du kan hämta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

När kan du hämta? Den är din om ingen bjuder över snart.
Spelen är dina om du kan hämta.

När som, bor ute i Fristad :). Inte ikväll då men kan i morgon, du får bestämma.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

@Aldric T: Imorgon blir bra för mig, kan större delen av dagen.

Permalänk
Medlem

Sugen på Amiga 600hd om du kan frakta (Skicka)!
Står för frakt såklart

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk

@segafreaktwo: Är för tillfället inte intresserad av att skicka. Om ingen kan hämta kan jag kanske börja fundera på det.

Permalänk
Medlem

Riktigt synd!

Återkom annars

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Toppen! Vart i västra Götaland bor du? Jag bor i Gbg.

Kommer hem på måndag kväll från svärföräldrarna i Uppsala.

/nico

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@baldakin: Bor i Borås.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

@Aldric T: Imorgon blir bra för mig, kan större delen av dagen.

Hallo, det körde ihop sig helt idag, nytt försök i morgon om det funkar för dig?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

@Aldric T: Det blir inga problem. I morgon funkar utmärkt.

Permalänk
Medlem

bjuder 200 kr för Lego pod-race. Hämtar.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

@Aldric T: Det blir inga problem. I morgon funkar utmärkt.

Ska in till stan strax, vad tror du?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk

@Aldric T: Det skulle gå bra, detaljer i pm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

@Aldric T: Det skulle gå bra, detaljer i pm.

Roger that!

Visa signatur

Ryzen 5800X3D, Msi B450 Tomahawk, RX 7800XT, 32 Gb Corsair Vengeance Pro, vattenkylning.

Permalänk
Skrivet av bowseerz:

bjuder 200 kr för Lego pod-race. Hämtar.

Du får den för 200 kr, när vill du hämta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

Du får den för 200 kr, när vill du hämta?

Du har PM.

Kan hämta imorgon.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Bjuder 400kr för amigan

Permalänk

@jimjans: Har fått bud på 600kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bostongurka:

@baldakin: Bor i Borås.

Hej

Måste börja med at ät be om ursäkt för att jag inte hört av mig. Var tvungen att åka in till akuten med lillkillen på grund av hans förkylningsastma och glömde helt bort det här. Om du saknar möjlighet att skicka då måste jag tyvärr avstå.

Tycker det är väldigt roligt att du ger andra möjligheten att spela spel du lagt på hyllan.

Glad sommar,
Nico

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

@baldakin: Ok, jag förstår.

Permalänk
Medlem

Status på Amigan?

Permalänk

@Qn1f3: Hej, den är såld. Ursäkta för sent svar.

Permalänk
Medlem

Nu fattar jag inte! Enligt pm skrev du att du avslutar den på söndag!
Jag ledde på 750kr men inget svar eller update på att du sålt den redan.
Jävligt svagt gjort tycker jag om detta stämmer.
Skärpning!

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p