Samsung Galaxy Note 7 Fan Edition plockas isär av Ifixit

Samsung Galaxy Note 7 Fan Edition plockas isär av Ifixit

Kort efter lanseringen av nya Galaxy Note 7 Fan Edition plockas den nu isär av Ifixit, vilka rapporterar om ett mindre batteri med lägre kapacitet.

Läs hela artikeln här

Först tänkte jag att FAN edition inkluderade en fläkt för att kyla batteriet från överhettning, men det var tydligen en annan sorts fan de syftade på

Skickades från m.sweclockers.com

@henkiii: Jag som nästan inbillade mej att bakgrundsbilden skulle vara på fan själv....

Då Note 7 är förbjuden att ta med på flyg osv, gäller det även denna modell? Kan tänka mig att den kan bli problematiskt att förklara för säkerhetspersonalen på flygplatsen.

Snälla byt ut artikelns val av Förbrukning mot Kapacitet. Blir ju helt fel.

Skrivet av Tejprullen:

Då Note 7 är förbjuden att ta med på flyg osv, gäller det även denna modell? Kan tänka mig att den kan bli problematiskt att förklara för säkerhetspersonalen på flygplatsen.

Är 99% säker på att detta inte gäller Note 7 Fan Edition!
Och att säkerhetspersonalen på flygplatsen har fått/får info om detta.

Skrivet av Tejprullen:

hur tänker du ? dom har ju fixat problemen med denna även om man kan bli lite nojjig så ska den liksom inte drabbas av samma problem note 7 led av.. sen om flygbolagen kommer neka vettefan..

Skrivet av Calathea:

Snälla byt ut artikelns val av Förbrukning mot Kapacitet. Blir ju helt fel.

Det finns en knapp för att rätta artiklar.

@LemonIllusion: Där ser man. Budskapet gick fram ändå.

Vore ju för jävligt om även denna sätter eld på sig själv

Note 7 fan också edition

Undra vem som kom på namnet.

Notan 7 blir så het att den börja brinna vi löser det med att sätta ordet fan så förstår dom att den inte blir het mer.

Kan inte sluta att tänka på det här vare gång jag ser en Note 7.

Ledsen om någon tog lila upp för mina skämt.

Dold text
Skrivet av Bruce Wayne:

Vore ju för jävligt om även denna sätter eld på sig själv

Om den inte vill brinna så kanske man få hjälpa den lite med det.

Skrivet av superegg:

Undra vem som kom på namnet.

Notan 7 blir så het att den börja brinna vi löser det med att sätta ordet fan så förstår dom att den inte blir het mer.

Kan inte sluta att tänka på det här vare gång jag ser en Note 7.
https://media.giphy.com/media/26ueYt2FQR2A8JfSo/giphy.gif

Ledsen om någon tog lila upp för mina skämt.

Dold text

Om den inte vill brinna så kanske man få hjälpa den lite med det.

Haha! Gta modden är ju för härlig

Skrivet av Ozzed:

Note 7 fan också edition

Note 7 "men va fan"-edition

Skrivet av Ozzed:

Note 7 fan också edition

Den svenska korrekta översättningen med andra ord

Är det bara jag som skulle kunna tänka mig att köpa en sådan om priset blir typ som 1+5? Själv har jag en 1+3t som strular med wifi om dom inte lyckas ge mig en fungerande mobil nu med tre försök, kommer jag leta nu mobil och då låter note 7 fe som ett bra val.

Skrivet av Noob I am:

Är det bara jag som skulle kunna tänka mig att köpa en sådan om priset blir typ som 1+5? Själv har jag en 1+3t som strular med wifi om dom inte lyckas ge mig en fungerande mobil nu med tre försök, kommer jag leta nu mobil och då låter note 7 fe som ett bra val.

Jag skulle köpa Note alla dagar i veckan, om.....dom inte envisades med egde på alla sina nuvarande och kommande Note modell.
Hur mycket priset denna ligger på vet jag inte på rak arm, å vill man ha en är det med största sannolikhet gråimport som gäller.

Skrivet av henkiii:

Först tänkte jag att FAN edition inkluderade en fläkt för att kyla batteriet från överhettning, men det var tydligen en annan sorts fan de syftade på

Fanatic edition. Prepare to be blown away!

Skrivet av HazZarD:

hur tänker du ? dom har ju fixat problemen med denna även om man kan bli lite nojjig så ska den liksom inte drabbas av samma problem note 7 led av.. sen om flygbolagen kommer neka vettefan..

Exakt det hävdade Samsung förra gången de bytte batteri i den. Det gick ju bra (not).

Inte säkert att alla flygbolag är sugna på att chansa att det blir "tredje gången gillt".

Note 7 Fan Edition kommer endast släppas i Sydkorea. Även Samsung bestämmer släppa den i andra regioner senare, så är priset ändå för högt för en utdaterad modell och Note 8 kommer snart också.

Galaxy Note 7 No Fire Explosion Edition borde den heta, vilken PR snubbe kom det nuvarande namnet? Bortsett från denna funktion som mitt namnförslag föreslog, så handlar det om en sämre nalle än originalet då den har mindre batteri.

Skrivet av henkiii:

Fan ..aka hin håle edition som du ger till en nära släkting så är arvet säkrat inom en snar framtid och varför vänta på något som rättmäktigt är ditt

Skrivet av Bruce Wayne:

Jag skulle köpa Note alla dagar i veckan, om.....dom inte envisades med egde på alla sina nuvarande och kommande Note modell.
Hur mycket priset denna ligger på vet jag inte på rak arm, å vill man ha en är det med största sannolikhet gråimport som gäller.

Gråimport känns lite riskabelt ifall mobilen börjar brinna eller andra problem.

Skrivet av Noob I am:

Gråimport känns lite riskabelt ifall mobilen börjar brinna eller andra problem.

Var lite det jag syftade på
Föredrar att helst handla så mycket som möjligt från svenska återförsäljare utifall nånting skulle hända.

Skrivet av XPerion:

Note 7 Fan Edition kommer endast släppas i Sydkorea. Även Samsung bestämmer släppa den i andra regioner senare, så är priset ändå för högt för en utdaterad modell och Note 8 kommer snart också.

Kanske också bara för landbruk, och inte i luften. 😀