Medlemmar vinner trådlös spelmus i tävling från Roccat

Permalänk
Melding Plague

Medlemmar vinner trådlös spelmus i tävling från Roccat

I en tävling med Roccat fick SweClockers medlemmar i uppgift att beskriva sin perfekta spelstund. Nu har två vinnare utsetts, som bland annat tar hem varsin trådlös mus från företaget.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Testpilot

Grattis till vinnarna!

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >

Permalänk
Skrivet av Yatagarasu:

Grattis till vinnarna!

Tackar!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yatagarasu:

Grattis till vinnarna!

Tackar!

Visa signatur

Raijintek Metis Silver - Intel Core i5 6600K - ASUS Z170I PRO GAMING 1 - EVGA GeForce GTX 1060 6GB SC Gaming - Corsair 32gb DDR4 3000MHz - PNY XLR8 1TB NVME SSD - be quiet! Dark Rock Pro 3 - be quiet! Power Zone 750w

Permalänk
Lego Master

Jag ville inte ha den där musen ändå. WÄÄH! *cry*

Grattis grabbar! (eller töser?)

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

@Shudnawz: jag kan ta den om du ger bort den 😁 stör mig på en super lång sladd och den jag har börjat bli dålig.