Huawei Matebook X till Sverige i augusti

Permalänk
Melding Plague

Huawei Matebook X till Sverige i augusti

Förra året breddade den kinesiska teknikjätten Huawei sin produktarsenal med en hybriddator. Denna får nu sällskap av ännu en bärbar dator, med relativt hög prestanda och pris därefter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Kan bli min nästa laptop för mitt företag . Jag förstår inte hur högtalarna kan ha stöd för atmos dock, om dom inte menar inbyggd stöd för atmos för 🎧.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Kan bli min nästa laptop för mitt företag . Jag förstår inte hur högtalarna kan ha stöd för atmos dock, om dom inte menar inbyggd stöd för atmos för 🎧.

Skickades från m.sweclockers.com

Nope ska vara de inbyggda högtalarna, återstår väl att se hur bra det funkar. Lär väl iaf vara bättre än normalt laptopljud. https://www.soundandvision.com/content/dolby-atmos-sound-come...

Permalänk
Medlem

Kan jag begära att ni inte bara skriver i5/i7 då det är extremt vagt? Speciellt när de har sagt vilka modeller som gäller. (i5-7200U & i7-7500U) 6 karaktärer mer men så mycket mer information.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Nope ska vara de inbyggda högtalarna, återstår väl att se hur bra det funkar. Lär väl iaf vara bättre än normalt laptopljud. https://www.soundandvision.com/content/dolby-atmos-sound-come...

Där ser man det ska bli intressant och se hur de lyckas med att få höjd och surroundkanalerna att fungera med små laptophögtalare.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kul med en ny tillverkare i ultrabook-klassen men, snälla, sluta försöka åka snålskjuts på Macbooken och kom med något eget.

Permalänk
Medlem

Stödjer den Displayport över USB-C? Tycker det är sjukt att det aldrig nämns i reviews (om jag inte missat). Det borde väl vara standard att testa Ultrabooks likt denna med en extern skärm som har högre upplösning än FullHD?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

Av det jag hittat på Youtube verkar högtalarna riktigt bra!

https://youtu.be/0yYgSaZmxWA

Tycker datorn ser riktigt bra ut och hade lagt mina pengar på den om jag hade köpt laptop!

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | X570 AORUS ULTRA | AMD 3950X | COOLER MASTER MASTERAIR | GIGABYTE 3080 GAMING OC | 32GB G.Skill Trident Z Neo @3600Mhz | CORSAIR FORCEMP600 1TB | SAMSUNG EVO 960 500GB | INTEL 330 180GB SSD | 3TB WD BLUE | Corasair RM750X V2 | DELL 4317Q | LG 65UF675V 65" 4K

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimman:

Stödjer den Displayport över USB-C? Tycker det är sjukt att det aldrig nämns i reviews (om jag inte missat). Det borde väl vara standard att testa Ultrabooks likt denna med en extern skärm som har högre upplösning än FullHD?

Skickades från m.sweclockers.com

Det går med HDMI iallafall.