Nvidia släpper drivrutin för Lawbreakers och Spiderman: Homecoming VR Experience

Permalänk
Melding Plague

Nvidia släpper drivrutin för Lawbreakers och Spiderman: Homecoming VR Experience

Förre Epic Games-höjdaren Cliff Bleszinskis nya spel Lawbreakers släpps i augusti, men först ska det testas i öppen beta varpå Nvidia lanserar optimerade drivrutiner.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Avstängd

Installerade detta..

Körde en DDU innan såklart. Gå in på er Nvidia-kontrollpanel för på min var 4X AA och 8XAF förbockat..så ni får extra AA och AF, onödigt prestandadödare..Sätt detta på programkontrollerad..om ni har samma bugg som jag fick uppleva. Glöm ej starta om datorn efter ni har eventuellt fixat till det.

Och sätt energisparfunktionen på anpassningsbar, och inte optimal kraft, för jag har upplevt under optimal kraft går grafikkortet bara ur turboläge inte ner i viloläge som det ska göra..

Vill ni ha maximal energitillgång så skräddarsy era spelprofiler genom ''programinställningar'' och lägg till era spel som ni vill ha maximal energiförbrukning i.

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Kan varmt rekommendera alla att testa LawBreakers! Riktigt kul spel med hög intensitet!

Visa signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Permalänk

Fixa HDR problemen Nvidia!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kan varmt rekommendera att inte ens röra nya drivrutinen med en 10 meter lång tång. Den resulterar i horribel stutter ca var 10 sekund i vr.

https://www.reddit.com/r/Vive/comments/6km6rc/has_anybody_had...