Permalänk
Medlem

Förbättrad RSS

Tjena!

Jag saknar möjligheten att filtrera marknaden på samma sätt när jag surfar via mobilen, som när jag surfar via datorn.
Att köra den icke-mobilanpassade versionen på telefonen känns inte som en lösning, så därför sitter jag nu och försöker komponera ihop en egen applikation för detta ändamål.

Jag tycker dock er RSS med annonser lämnar väldigt mycket att önska.

Mer specifikt:
<Annonstyp>
<Pris>
<Kategori>

(Jag har även försökt scrape:a marknaden, men utan framgång.)
(Om det finns någon annan på forumet som har kommit på en egen lösning tar jag gärna emot tips! )

Finns det möjlighet för er att förbättra er RSS? Eller kommer ni uppdatera den mobila webbsidan med ökad funktionalitet någon gång?
Jag förstår mycket väl att jag antagligen är ganska ensam om dessa önskemål jämfört med "den stora massan", men fråga kan man alltid!

Visa signatur

Gigabyte B550 Aorus Pro AX | AMD Ryzen 5800X | 32GB 3600Mhz CL16 | GIGABYTE Radeon RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce | Corsair Obsidan 900D | EK-WB CPU & GPU | 2x480-Radiator | ASUS PG348Q | Logitech G604 | Logitech G915 | BeyerDynamic MMX 300 + SB X-Fi Titanium Fatal1ty |

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tack för förslaget! Vi tar med oss det när det blir dags att genomföra förbättringar i marknadsavdelningen.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015