Tävla om Roccats trådlösa spelmus Leadr

Permalänk
Melding Plague

Tävla om Roccats trådlösa spelmus Leadr

Med egenutvecklad sensor i samarbete med Pixart tar Roccat med Leadr upp kampen om bästa trådlösa spelmus. För att markera detta drar bolaget igång en tävling på SweClockers.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Måste erkänna att mellan Logitech, Corsair och SteelSeries så ser jag inte Roccat ´produkter särskilt lockande ut, för många små onödigheter känns det som. Jag tänker att 2 main buttons + scroll wheel + 3-4 tumknappar är mer än tillräckligt för de mesta, och om inte finns en del MMO/Moba möss som passar många andra. Men med rätt pris kan den så klart vara intressant.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

Sorry Roccat

Men säger bara: Logitech Powerplay

Visa signatur

I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiss-:

Helt klart en bra produkt, dock är det inte alla som har dom pengarna att lägga ut på mus + musmatta

Permalänk

Roccat har en del väldigt intressanta tankar men det känns som att de skulle behöva ta en egen och tydligare position. De är lite av en i mängden nu. Trots innovation.

De borde ta steget ut mera.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

OMG!
Logitech Powerplay är ju svaret på mina böner!

Visa signatur

Gigabyte M32U , AMD Ryzen 9 5900X , ASUS GeForce RTX3080TI TUF GAMING OC , Corsair iCUE 5000X RGB Midi Tower , ASUS ROG Strix X570-F GAMING , Corsair MP600 PRO 1TB M.2 , Samsung 860 EVO 4 TB , Corsair RM850x, 850W Vit PSU , Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3200MHz 32GB , Corsair iCUE H100i ELITE CAPELLIX White , Win 10

Permalänk
Medlem

Vill så gärna ha. Hoppas den passar bra med suora fx

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

hatar företag

Permalänk
Medlem

Hade varit så härligt att få ersätta min gamla logitech wireless som inte alls är byggd för spel... Håller verkligen tummarna! Drog över budget med datorbygget så mus fick vänta...

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow