Bethesda visar Doom och Fallout 4 för virtuell verklighet

Permalänk
Melding Plague

Bethesda visar Doom och Fallout 4 för virtuell verklighet

Ett år efter tillkännagivandet visar Bethesda Doom VFR och Fallout 4 VR, vilka är nya versionerna av speltitlarna anpassade för virtuell verklighet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

mjo wow

Om det är bilder från in-game och inte bara demo så är det bara o börja spara till vr-gear och vr-komponenter!!!!

Permalänk
Medlem

Äntligen ett fullskalat vr spel!! Fyfan vad bra!

Permalänk
Medlem

Tror det kan vara vansinnigt roligt att VR:a runt i Fallout 4, men darrar ändå lite besviket på snusläppen.
Någon mer än jag som trodde att vi äntligen, ä-hä-hä-hääntligen skulle få fullskaliga förstapersonsanimationer i samband med VR release? Som till exempel att kunna se karaktärens egna ben mot underlaget istället för att Hoover:a över landskapet som en liten WC3-Wisp.

Visa signatur

Save Scummer!

Permalänk
Medlem

Fan vad sugen jag är på att testa detta!!!!!!!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Medlem

Jag visste att mitt VR set skulle komma till nytta

Permalänk
Hjälpsam

Teleport för att minimera motionsickness på Doom såg riktigt juste ut. #taggad

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Inaktiv

Trist trailer till Fallout. Efter all hype hade jag väntat mig något riktigt episkt.

"Experience The Wasteland Like Never Before" *badoom* *bländad av lens-flare*

Det är liksom inget fel på trailern, den är bara... trist. Lär inte sälja några fler VR-headset direkt.

Permalänk
Medlem

Måste säga att uppvisningen från Bethesda var något av det mest besviknaste jag har sett.

Spelen var bra, men inget stort stack ut.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk

Hoppas man inte blir intvingad på teleport i doom jag klarar av att åka som ett tåg

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem

VR DOOM? Posttraumatiskt-stress here I come!

Visa signatur

Dator: | i5 6600K @ 4,4GHz | Be-Quiet Pure Rock | Palit GeForce GTX 1060 Dual | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 2133MHz 2x8GB | Gigabyte GA-Z170-Gaming K3 | Fractal Design Define S | Kingston 240GB | Corsair RM550X 550W |

Skärmar: | Asus VG248QE@144Hz | Samsung S24D340H@60Hz

Permalänk

Fallout trailern såg ju lite ut som att gubben rörde sig i sirap, men kul att VR börjar ta fart på allvar

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk
Medlem

Sjukt besviken på Fallout-trailern. Fan pysslar dom med?

Visa signatur

Asus TUF Gaming WiFi | Ryzen 5600X | 32 GB Ballistix| Vega 56 | Newton R2 650 W

Permalänk
Medlem

Varför gnäll på fallout? Jag har inte spelat det innan, och jag tyckte att det såg kul ut i trailern.

Doom känns ju helt rätt! Dock hoppas jag som wingman92 skriver att man även kan gå runt med knappar, och inte behöver teleportera sig för att röra sig mer än rum-skala.

Permalänk
Avstängd

Nu om dom bara kunde släppa id Tech 5 motorn open source...

Permalänk
Medlem

Älskar Doom 2016 men det här kommer inte få mig att rusa ut och skaffa ett VR-headset. Vad är vitsen om spelen blir långsamma och tråkiga av det?

Visa signatur

Idioter förbokar datorspel.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Roffe:

Älskar Doom 2016 men det här kommer inte få mig att rusa ut och skaffa ett VR-headset. Vad är vitsen om spelen blir långsamma och tråkiga av det?

Shooters i VR kan vara snabba, kolla här tex, dödar 3 fienden med pumphagel i samma hastighet som en vanlig shooter

https://youtu.be/eiZi1o_AtTU?t=77

Visa signatur
Permalänk
Sötast

Fallout 4 pro ultra deluxe float edition max.

Permalänk
Medlem

@Allexz: x-) Alternativt: Fallout One X 4: Hoovermania!

Visa signatur

Save Scummer!