Hur redigerar jag min signatur?

Hur redigerar jag min signatur?

Som rubriken lyder. Antingen är jag helt ute o cyklar men förstår inte riktigt hur man skriver vad man har för komponenter osv i bygget, dvs under det man skrivit i forumet osv. Förstår ni vad jag menar och i såna fall hur går jag till väga för att kunna skriva in det någonstans?

Jag tror du menar vissa personers signaturer i forumet.
Gå in på Sweclocker hemsida som vanligt.
Klicka på ditt namn där det står "inloggad som ....."vid de länkarna du har uppe till höger.
Välj sen "inställningar" i flikarna.
Till höger öppnar sig då ett antal länkar, välj "Signatur".

Där kan du sen skriva in det du vill.

@Stefflo: Tack så hemskt mycket

Om du ber om hjälp i framtiden så lägg in allt sånt i inlägget också. På mobilsidan syns inte signaturer och det mest irriterande som finns är när folk skriver "specs i sig".

Skickades från m.sweclockers.com

@shejtan *Rubrik förtydligad, tråd flyttad*

Jag passade även på att justera din signatur i enlighet med §6.2 i forumreglerna:

Citat:

§6.2 Signaturer får, med centrerad layout, vara maximalt fem rader långa. Tomma eller delvis brukade rader räknas som hela rader.

/moderator

Skrivet av Andreaz1:

Om du ber om hjälp i framtiden så lägg in allt sånt i inlägget också. På mobilsidan syns inte signaturer och det mest irriterande som finns är när folk skriver "specs i sig".

Skickades från m.sweclockers.com

Ja, det är faktiskt lite irriterande även om jag förstår syftet. Det kanske vore möjligt att göra det valbart?

Eller ja, nu när jag tänker efter skulle det nog bli ganska plottrigt. Det går ju trots allt att klicka sig in på profilen för att se signaturen.