Aerocool Thunder X3 gör gamingstol, fåtöljer och saccosäckar med RGB-belysning

Permalänk
Melding Plague

Aerocool Thunder X3 gör gamingstol, fåtöljer och saccosäckar med RGB-belysning

Ett tema även för detta års Computex är RGB-belysning, som nu flyttar in i en gamingstol från Aerocool. Bolaget drar samtidigt igång en storsatsning för att ta över vardagsrummet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Stolar med RGB-belysning, nu har det gått för långt...

Visa signatur

Gamingrig | Intel Core i7-6700K @ 4.2 GHz | Nvidia GeForce GTX 980 Ti | ASUS ROG Maximus VIII Formula | 16GB 2133MHz HyperX DDR4 | SSD: Samsung 850 Pro 512GB + Intel 535 480GB + Samsung 840 Pro 256GB | HDD: 2x WD Black 2TB + 2x WD Green 4TB | Creative Sound Blaster ZxR+Sennheiser HD650 | Corsair RM1000 | Corsair H100i V2 | Phanteks P400S Tempered glass | Asus ROG Swift 1440p 165Hz + Asus 1440p PLS | Retina Macbook Pro | i7-3820QM | 8GB RAM | MS Surface Pro 3&4 | Intel i5 | 8GB RAM | 256GB SSD |

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Jag höll på att dö bakom kameran när Jacob kom släpandes på den större saccosäcken i slutet på videon.

Permalänk
Avstängd

Nej jag kan inte lira nu, jag måste ladda stolen...

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

Asså fy fan va fult. Men nån tilltalar det säkert

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Kenneth:

Jag höll på att dö bakom kameran när Jacob kom släpandes på den större saccosäcken i slutet på videon.

Du bröt precis när jag skulle kasta mig ned på säcken.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Jonas är så stilig att jag nästan börjar tvivla på mig själv <3

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nu blir Linus glad

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Asså va fan.
Börjar bli lite löjligt det här. Men alltid tilltalar det någon antar jag.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

Fattas väl bara Jolt-Cola med RGB belysning så är det komplett sen. Eller det säljs väl inte ens längre? Var längesedan jag var på LAN-party nu men ni fattar grejen... Vad folk nu dricker, med RGB-belysning på burken!

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Ozzed:

Fattas väl bara Jolt-Cola med RGB belysning så är det komplett sen. Eller det säljs väl inte ens längre? Var längesedan jag var på LAN-party nu men ni fattar grejen... Vad folk nu dricker, med RGB-belysning på burken!

You were saying?

(Ja, det är en riktig produkt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Nästan ännu bättre då man kan välja drickat själv, men inte riktigt samma hängivenhet som om det hade funnits direkt på burken.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Avstängd

När kommer RGB som är humörbestämt? Typ som en sådan ''humörring''

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

Köp det inte dåååååå tråkmånsar

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Avstängd

Jonas posering är ett perfekt exempel på hur man ser ut på söndagen när man krampar ihop efter en intensiv dygnet-runt-spelhelg, närd endast av koffein och snabba kolhydrater.

Permalänk
Snusfri

Snart kommer "Billys RGB Pan Pizza, för alla gamers samt RGB Cola, Taste the Rainbow!"

Visa signatur

WS: i9 13900K - 128GB RAM - 6.5TB SSD - RTX 3090 24GB - LG C2 42" - W11 Pro
LAPTOP 1: Lenovo Gaming 3 - 8GB RAM - 512GB SSD - GTX 1650
LAPTOP 2: Acer Swift 3 - 8GB RAM - 512GB SSD
SERVER: i5 10400F - 64GB RAM - 44TB HDD
NALLE: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem

Skärmar är väl nästa. Disco rullande LED belysning straight in yo' face.

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc A750 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB | Windows 10 & 11 x64 Professional

Permalänk

"äkta konstläder" - den var bra den

Permalänk
Avstängd

Nä ..orkar inte gnälla mer om leds

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk
Medlem
Skrivet av RPGWiZaRD:

Skärmar är väl nästa. Disco rullande LED belysning straight in yo' face.

Ja, alltså.. jag vet inte vilket decennium du lever i, men jag har då haft RGB på min skärm i över 20 år.

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av fgblomqvist:

"äkta konstläder" - den var bra den

Precis min reflektion

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem

@RPGWiZaRD: Asus nya 200Hz ultrawide har rgb på baksidan

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535

Permalänk
Medlem
Skrivet av fgblomqvist:

"äkta konstläder" - den var bra den

Japp, en finare benämning på "äkta fejk"

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techs:

Japp, en finare benämning på "äkta fejk"

Det hade kunnat vara paper som de målat med en sprit penna

Permalänk
Medlem

Jag betalar gärna några kronor extra för att slippa belysning. Tekniken går framåt, men vad gäller design så blir det inte bättre verkar det som.

Permalänk
Medlem
Skrivet av matnojje:

Det hade kunnat vara paper som de målat med en sprit penna

Tja, jag har sett en Amiga 500 som var "målad" med svart tuschpenna...

Visa signatur

Cooler Master ATCS840 | Cooler Master Silent Pro Gold 1200W | Fractal Design Newton R3 1000W
ASUSTeK Z9PE-D8 WS | 2x Intel Xeon E5-2697 v2 | Kingston 128 GB DDR3 ECC | Gigabyte Geforce GTX 1070 Ti
BOINC : asteroids | einstein | enigma | milkyway | seti | universe | TheSkyNet POGS

Permalänk
Medlem

Jonas posering var fin.

Stor bild

Att ni klippte videon innan det :/

Är The GaM1nG!!111 SacCoSäCk också RGB Belyst ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Stolar med RGB-belysning, nu har det gått för långt...

Var väl bara en tidsfråga.

Allt som fysiskt möjligt kan RGBas, ska RGBas.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Techs:

Tja, jag har sett en Amiga 500 som var "målad" med svart tuschpenna...

Classy

Permalänk

"För materialet har Aerocool valt att använda äkta konstläder"
Hade känts snålt med fejkat fejkläder

Skickades från m.sweclockers.com