Jag joinade precis CaseLabs familjen.

Permalänk
Medlem

Jag joinade precis CaseLabs familjen.

Jag köpte nyss mitt första CaseLabs chassi! Har planerat ett mysigt litet vattenkylningsprojekt i ett Mercury S3 i "gun metal" färg. Beställde det från bestcases.eu som är en europeisk återförsäljare av CaseLabs. Slutkostnaden blev cirka 5000:- SEK inkl moms.

Har vi många CaseLabs användare här på forumet? Vart köpte du ditt chassi? Vad för modell har du och eventuella mods? Några självklara mods man borde ha koll på?

Visa signatur
Permalänk

Tjena,
Jag byggde med CaseLabs Mercury S8 nyligen, se min tråd på overclock.net.

Köpte direkt från CaseLabs i USA för lite drygt 10k SEK (inkl. frakt och moms),
men bor i Singapore så det är ju inte direkt jämförbart med svenska priser.

Då radiatorerna skymmer en del ljus i toppen så kändes belysning som självklart.

Visa signatur

Apple MacBook Pro 16-inch | M2 Max with 12C CPU, 38C GPU | 64GB unified memory | 4TB SSD storage | 3x Thunderbolt 4 | HDMI | SDXC | MagSafe 3 | Touch ID | Liquid Retina XDR display | Force Touch Trackpad

Permalänk
Medlem

Nice! Kul att se lite soft-tubing i Mercury line-upen också Tack för infon och bilderna!

Visa signatur
Permalänk

@ggalaxyy: Jag köpte mig också ett S8 precis när det kom ut, från CaseLabs egna hemsida.
Jag har ett galleri på detta om du söker inspiration

Visa signatur

[Citera för svar!]
Spelmaskin:Mercury S8 / MSI MAG B650 TOMAHAWK / Ryzen 9 7900X / WD Black SN850X 1TB / Montech Titan Gold 1200W / GeForce GTX 1080Ti / G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo / Custom loop / Win 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av WillBjorG:

@ggalaxyy: Jag köpte mig också ett S8 precis när det kom ut, från CaseLabs egna hemsida.
Jag har ett galleri på detta om du söker inspiration

Trevligt! Tog en titt, såg väldigt bra ut Har tänkt köra rör och har denna build som inspiration just nu! Är superpepp! Får nog mitt chassi idag!

Visa signatur