SweClockers söker fler nyhetsskribenter!

Permalänk
Melding Plague

SweClockers söker fler nyhetsskribenter!

Mycket händer i teknikvärlden och SweClockers vill växla upp nyhetsflödet till nästa nivå! Därför söker vi drivna frilansande eldsjälar, som brinner för datorer, hårdvara, teknik och vill jobba tätt ihop med redaktionen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Intressant... !!

Skall helt klart tänka över det här, även jag inte bor i Stockholm så går det ju tåg

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Inaktiv

Positivt, jag tycker sweclockers bevakning på hårdvara är bra, men inom datavärlden finns det annat som mjukvara och olika tjänster och jag skulle se mer fokus på sånt. Självklart pratar jag om mainstreamtjänster, en utvärdering av vilket bokföringstjänst som är bäst är intressant, men knappast för någon större skara.
Ex lösenordproblemet som alla har, vilka tjänster finns för att hjälpa en minnas alla lösenord, hur bra är de? (finns app till mobilen etc)

Permalänk
Medlem

Vad är det förtext ni vill ha på max 250ord? En påhittad nyhet eller något man skrivit i forumet?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Färdigtrollat och inlägg raderade. För att svara på en oseriös fråga; nej, det finns ingen övre åldersgräns.

Skrivet av andreas_dock:

Intressant... !!

Skall helt klart tänka över det här, även jag inte bor i Stockholm så går det ju tåg

Tänk inte så mycket på var du bor. Dator och internetuppkoppling kan du komma långt med.

Skrivet av simon253:

Vad är det förtext ni vill ha på max 250ord? En påhittad nyhet eller något man skrivit i forumet?

Precis vad som står i artikeln: Beskriv dig själv, ditt nörderi och din relation till SweClockers. Är du medlem (kuggfråga)? Ge oss ditt användarnamn!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

@Jacob: Syftade på detta: "Skicka med en kortare text som du känner motsvarar ditt teknikskrivande. Max 250 ord."

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

@simon253 Precis, enligt vad som efterfrågas i punkten ovan. Se det som ett personligt brev.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Lycka till alla sökande och hoppas redaktionen hittar någon lämplig!
Bästa pris på delen var ju fyndig

Visa signatur

Byter komponenter för ofta

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon159643:

Positivt, jag tycker sweclockers bevakning på hårdvara är bra, men inom datavärlden finns det annat som mjukvara och olika tjänster och jag skulle se mer fokus på sånt. Självklart pratar jag om mainstreamtjänster, en utvärdering av vilket bokföringstjänst som är bäst är intressant, men knappast för någon större skara.
Ex lösenordproblemet som alla har, vilka tjänster finns för att hjälpa en minnas alla lösenord, hur bra är de? (finns app till mobilen etc)

Gillar idén om att bredda lite med mjukvara. Utöver dina tankar hade jag även gärna vilja se Linux tester också i testbenchen, även om det skulle vara ett par enstaka spel.

Permalänk
Medlem

Det värsta med fredagar är att man måste stå ut en hel helg utan nyheter på sweclockers.. Hoppas det blir ändring på det nu!
Förövrigt, måste ni ha maintenance varje dag runt kl 05? Är ju då man är på jobbet och vill kolla lite sweclockers.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator 1: | i9 9900k | MSI RTX 4080 Ventus 3x OC | ASUS ROG STRIX Z390-F Gaming | Corsair LPX DDR4 32 GB 3200Mhz | FD define S | Samsung 850 EVO 1TB | Samsung 980 NVMe M.2 1TB | Noctua NH-U12S | Corsair RM750x 750W | Windows 11
Skärm 1: ASUS 27" ROG SWIFT PG279Q 1440p @ 165Hz/IPS/G-Sync
Skärm 2: ASUS 27" TUF VG27AQ1A 1440p @ 170Hz/IPS/G-Sync/HDR

Permalänk
Medlem

@Jacob: Iom att ni har 2 stycken punkter så kan man tolka det som att det är två oilika texter ni vill ha in. Jag förstår simon253s förvirring.

Oavsett lycka till med letandet

Permalänk
Administrativ avgift

@adzer: Antar att se röda trådar ingår i arbetet

@Jacob lycka till ! Tyvärr fel tidpunkt för mig att sätta sig med något extra, Far och mormor på sjukhus, ögonoperation mm. Hoppas ni får in någon riktigt grym person

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3