Bevakningar för marknaden

Permalänk
Keeper of Traditions

Bevakningar för marknaden

Tjipp,

Vet inte om det kanske föreslagits redan, men jag hittade inget när jag sökte. Det hade varit väldigt bra med en bevakningsfunktion för marknaden, så som det finns på tradera t.ex. Ett mail när något man är på jakt efter dyker upp i marknaden vore toppen.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Tjena @Dunder och tack för förslaget! Jag tycker också att det skulle vara trevligt med fler funktioner i marknaden och det tar vi givetvis med oss när vi får tillfälle att bygga ut den delen av sajten.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Testpilot

Håller med om att det vore ytterst trevligt!

Och personligen tycker jag marknaden är den delen av sajten som behöver mest kärlek just nu, speciellt efter den stora uppdatering som rullades ut senast

Förmågan att bevaka efter specifika objekt/ge omdömen/mm. är något jag som säljer/köper en del skulle önska väldigt stort, då det väldigt lätt blir "kluttrigt" när man använder Sweclockers inofficiella marknadsreferens-tråd

Visa signatur

R < ROG G17 | R9 5900HX | 32GB 3200 MHz | RTX 3070 >

G < R9 5900X | 32GB 2666MHz | ROG RTX 3090 Ti >

B < RK96 | Leobog Hi75 | Deathadder V2 Pro >