Kan inte logga in på steam

Permalänk

Kan inte logga in på steam

har en ny dator som jag installerade steam på. får bara upp meddelandet att det är fel lösen eller namn men det är det inte och har även bytt lösen två gånger nu men kan fortfarande inte logga in. har även inte fått något meddelande om att jag försöker logga in på ny dator osv som några verkar fått och har svårt att hitta på steam kundtjänsten något om det någon som kan ha en aning?

Permalänk
Skrivet av turtlefiesta:

har en ny dator som jag installerade steam på. får bara upp meddelandet att det är fel lösen eller namn men det är det inte och har även bytt lösen två gånger nu men kan fortfarande inte logga in. har även inte fått något meddelande om att jag försöker logga in på ny dator osv som några verkar fått och har svårt att hitta på steam kundtjänsten något om det någon som kan ha en aning?

Har haft det problemet några gånger, börja med att starta om datorn. Funkar inte det, så installera om steam (spara spelen)

Permalänk

@Travhäst: funkade inte blev ingen skillnad tyvärr

Permalänk
Medlem

Säker på att användarnamnet e rätt?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Inaktiv

Jag har gjort felet förut att använda mitt Steam-community-namn (det som går att ändra), men Steam vill ju ha ditt kontonamn som inte går att ändra. Du har inte skrivit fel där?

Permalänk
Skrivet av Json_81:

Säker på att användarnamnet e rätt?

Skrivet av anon235564:

Jag har gjort felet förut att använda mitt Steam-community-namn (det som går att ändra), men Steam vill ju ha ditt kontonamn som inte går att ändra. Du har inte skrivit fel där?

japp det är rätt har även prova byta email men ingen skillnad blir samma fel

Permalänk

kan inte heller kontakta supporten då man måste vara inloggad för det

Permalänk

Detta är nu löst steam skickade koden efter två dagars tid ca