Permalänk

Battlefield 4

Hejsan! Undrar om det fortfarande finns folk som spelar detta spelet? Adda mig på origin isåfall! Söker lite folk o spela o ha kul med kan även köra csgo o arma osv osv !!! Min origin är: thenoguy! eller skriv er här så addar jag!

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Medlem

@Fragzcore: Tjena jag heter OPS_076 på origin. Mitt namn är Axel

Permalänk
Skrivet av Axel95:

@Fragzcore: Tjena jag heter OPS_076 på origin. Mitt namn är Axel

Då lägger jag till dig ikväll!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Medlem

Har också börjat lite mer BF1 efter jag uppdaterade mitt grafikkort.
Lirar gärna med lite gött folk!

27år och heter Simon.

Bjork3n på orgin

Permalänk
Medlem

Finns det fortfarande servrar vid liv i BF4? BF3 var i vart fall nära stendött senast jag försökte mig på att spela det.

Visa signatur

7800X3D//4090
MINT XFCE // W11 🤮

Permalänk

Spelar dagligen BF4 och ja det finns en hel del fulla 64p servrar fortfarande, ivarjefall med conquest

Visa signatur

Ryzen 5800x - Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 @ 3200MHz - MSI MPG B550 Gaming Plus - Samsung 970 m.2 500GB + 850 EVO 620GB - ASUS STRIX GTX 1070Ti OC A8G @ 2126Mhz boost - AOC 2460PF 144hz

Permalänk
Skrivet av liquisole:

Spelar dagligen BF4 och ja det finns en hel del fulla 64p servrar fortfarande, ivarjefall med conquest

bara att lägga till mig

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Skrivet av s_bjork:

Har också börjat lite mer BF1 efter jag uppdaterade mitt grafikkort.
Lirar gärna med lite gött folk!

27år och heter Simon.

Bjork3n på orgin

då addar jag dig då!

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Medlem

Jag lirar bara Bad Company 2 Vietnam och där finns det bara någon enstaka server som är aktiv

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Jag spelar fortfarande ibland: SWE-Thornarrow.

Permalänk
Medlem

Hur i hvete kan inte dice banna

Han verkar har varit bannad enligt fairplay enligt nån sida men kommer tillbaks ??
Det finns videos på youtube och skriverier i forum. Det sjukaste fusket jag skådat. Han kan flyga som infanterist hur han vill genom kartan och instant döda allt. Satt i en tank och han kommer inflygandes som superman, 2 sekunder senare död.. Har inget inspelningsprogram men lär inte göra nån nytta då det redan finns massa bevis.

Han hade typ 100-2 nyss. Har även sett andra som använder liknade fusk. Brukar försöka hitta servrar som har admin eller som är mindre "populära" för där verkar inte fuskarna vilja vara.

Permalänk
Avstängd

@Myllerman:
Sjukaste jag sett.
Såg ju ut som starwars.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Skrivet av Fragzcore:

Hejsan! Undrar om det fortfarande finns folk som spelar detta spelet? Adda mig på origin isåfall! Söker lite folk o spela o ha kul med kan även köra csgo o arma osv osv !!! Min origin är: thenoguy! eller skriv er här så addar jag!

YES SIR! Jag spelar fortfarande BF4! Ett grymt spel! Jag lirar även BF 3, BF1, BF Hardline och Star Wars Battlefront 1.

Jag addar dig!

Permalänk
Medlem

Tjen,

Jag och en till letar efter lite vettiga folk att köra med.
Origin: Azhtyhx

// Azhtyhx

Permalänk

@Azhtyhx:

Skickade nyss vänförfrågan till dig! Jag lirar både Battlefield 3, Battlefield 4, Battlefield Hardline, Star Wars Battlefront 1, Star Wars Battlefront 2, Battlefield 1, Pubg, CS GO + alla Call of Duty spel + massa annat