Permalänk
Medlem

Wheel stand!

Vart hittar jag tag i wheel stands? (inte med säte). Har köpt en förbannat skön soffa som jag tänkte köpa ett wheel stand till för att köra lite räserspel med viven. Vart fasen finns dom dock?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wasp:

Vart hittar jag tag i wheel stands? (inte med säte). Har köpt en förbannat skön soffa som jag tänkte köpa ett wheel stand till för att köra lite räserspel med viven. Vart fasen finns dom dock?

Jag köpte mitt här http://wheelstandpro.com/

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ungos

Permalänk
Medlem
Permalänk

@Wasp:

Jag köpte mitt GT Omega Wheel Stand här, extremt stabilt och bra. Lätt att vika ihop och ställa undan. Går även att bygga på om man i framtiden vill ha en hel rig med stol och allt.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av krrjon:

Jag gjorde detsamma, ruskigt stabilt och någorlunda enkelt att vika ihop när man inte använder det. Mitt är nu sålt och så även min G27 men det blev många timmar met Gran turismo och Truck simulator.
Värt pengarna och du slipper dra fast allt i ett bord där ratten inte sitter ordentligt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Bygg dig ett eget! Kostar 150kr och det kan målas rött för Ferarrikänslan!

Visa signatur

'Three things are infinite. The universe, human stupidity and Winrars trial period.' - Albert Einstein