Nintendo Switch-kväll med Geeks Gaming lördag klockan 19:00

Permalänk
Melding Plague

Nintendo Switch-kväll med Geeks Gaming lördag klockan 19:00

Efter höstens Nintendo-kväll med fokus på Wii U och NES Classic Mini vänder Geeks Gaming nu blicken mot den nylanserade hybridkonsolen Switch.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Hoppas ni klarar er från hårdvaruproblem!

Permalänk

synd att inte det finns några online spel man spela mot er!

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@s0sdaf: Vi ska sitta tillräckligt nära TV:n för att Joy-Con-kontrollerna ska uppföra sig

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Tycker jag ofta läser att folk säger att det inte finns några online spel. Jag äger bara två spel men ett av dom har online. Så antingen är det ett undantag som ingen vet om eller så överdriver alla.

Spelet är FAST Rmx.

Permalänk
Medlem

Jag antar att ni har fler än en switch. Jag är intreserad av att se hur LAN läge funkar i Bomberman R och Fast RMX om ni kan testa det.
I fast RMX vill jag mest se om man kan spela 2 eller 4 player dockat och sen lan anslutna handheld

Permalänk
Skrivet av s0sdaf:

Hoppas ni klarar er från hårdvaruproblem!

Samt copyright problem Nintendo kommer copyright claima skiten ur dom xD

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@varget: Bra tips, vi ska se om vi kan få till test av multiplayer mellan länkade system!

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Bloodstainer: Vi lever på att Nintendo inte är snabba nog för att plocka ner en livesändning, annars skulle de säkert försöka

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Tycker jag ofta läser att folk säger att det inte finns några online spel. Jag äger bara två spel men ett av dom har online. Så antingen är det ett undantag som ingen vet om eller så överdriver alla.

Spelet är FAST Rmx.

Super Bomberman R har också stöd för online och är skitskoj. Det är dock roligare att lira local

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Squallie:

Tycker jag ofta läser att folk säger att det inte finns några online spel. Jag äger bara två spel men ett av dom har online. Så antingen är det ett undantag som ingen vet om eller så överdriver alla.

Spelet är FAST Rmx.

Bomberman samt Disgaea 5 båda har Online också, Förvisso Disgaea 5 släpps inte officiellt i Europa fören slutet av Maj men går att importera från Japan med full engelskt stöd.

Puyo Puyo Tetris har också online, dock bara på Japanska om du skaffar det nu, kommer i slutet av April till oss i Europa.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.