LG Watch Style med Android Wear 2.0 dyker upp på bild

Permalänk
Melding Plague

LG Watch Style med Android Wear 2.0 dyker upp på bild

Inom kort lanseras två smarta klockor från Google, vilka tillverkas av LG och blir de första att använda Android Wear 2.0. Nu dyker den budgetorienterade modellen Watch Style upp på bild.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

I praktiken exakt samma specs som nästan alla andra smartklockor som funnits ute ett tag. Lite tråkigt.

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Förstår inte varför alla smartklockor envisas med att ha pulsmätare, är nog bara en bråkdel som faktiskt använder den (speciellt smartklockor som har lite mer "Classic" utseende och inte är sportinriktade). Så stor tumme upp till LG! Är mer än nöjd med min LG Watch Urbane, men visst sneglar man på nya smartklockor.

Permalänk

Tyckte den såg rätt bra ut. Hur "vattentäta" brukar dom här klockorna vara, klarar dom av doppas i vatten gång på gång när man diskar tex?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Det jag tycker är störande med min Android klocka var att man var tvungen att ha med sig en speciell dockningstation hela tiden, detta ledde tillslut att jag slutade att ha på mig klockan. Efter 1år ha med denna dockningstation var nog för mig, visst den var pytteliten, men den skulle ändå medbäras jämnt.
Hoppas trådlös laddning snart blir standard och allt som ej går att ladda med den trådlösa eller med usb C utan vettig anledning slängas där de hör hemma.

Permalänk
Medlem

Wow, fulare än apple watch, trodde inte det ens var möjligt, bra jobbat LG.

Permalänk
Medlem

Klocka?!? Har inte burit klocka på 20 år. Mobilen har jag alltid på mig och där har jag min klocka.

Visa signatur

Phanteks Evolv mITX, i7 8700K, ASUS GeForce RTX 4070 12GB DUAL, Corsair DDR4 3200mhz 16GB, M.2 Samsung 970 EVO 500GB, Samsung EVO 860 SSD, OCZ ARC 100 SSD, WD Black 1TB, Gigabyte Aorus Pro WiFi Z390 mIXT. Audient ID14, Dynaudio LYD48. LG45GR95QE

Permalänk
Medlem

på bild och på bild. Det är ju en 3d-modellerad bild

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Moderator
Testpilot
Skrivet av Ragnvlad:

Klocka?!? Har inte burit klocka på 20 år. Mobilen har jag alltid på mig och där har jag min klocka.

Klocka är en accessoar, jag har inte heller burit klocka sedan barnsben ur rent funktionellt syfte men det kan vara en snygg accessoar som även kan fungera som något snyggt som kompletterar en outfit. Sen sedan jag köpte min Pebble så är det en smart förlängning till telefonen. Jag använder min klocka regelbundet för att avvisa eller scanna av samtal. Särskilt i mötet på jobbet.

Ja och styra Spotify med, byta låt, höja sänka volym etc.

Personligen tror jag inte det är så många som ser mobilen som en ersättare till klockan.

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Keeper of Traditions
Skrivet av Ragnvlad:

Klocka?!? Har inte burit klocka på 20 år. Mobilen har jag alltid på mig och där har jag min klocka.

Det är både snyggt och funktionellt... Orka krångla upp mobilen ur fickan varje gång man ska kolla klockan, eller att behöva bära med sig mobilen överallt om man vill kunna veta tiden.

Visa signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Permalänk
Skrivet av Ragnvlad:

Klocka?!? Har inte burit klocka på 20 år. Mobilen har jag alltid på mig och där har jag min klocka.

Snygg, stilig och rolig accessoar som ger ett proffsigt intryck!

edit: I rätt kretsar kan även en smart watch signalera att du är uppdaterad och intresserad av den nyaste tekniken. Ett lite "nördigt" intryck kan också vara till din fördel!

Permalänk
Medlem

Inte speciellt snygg, och jämfört med en riktig klocka extremt ful.

Pulsmätare och liknade är ju ända anledning till att skaffa något sånt här.

Kanske är korkad men begriper inte annars varför man skulle vilja ha nått sånt här trams.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300

Permalänk
Medlem

Sjukt jäkla ful. Dom kan inte har spenderat många timmar på den där designen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5-12600KF | Noctua NH-D15S Chromax Black | MSI MAG B660M | 64 GB G.Skill Trident Z | 3 * WD Black SN750 | Asus TUF OC RTX 3080 | Fractal Design Torrent | Corsair RM750W | Samsung Odyssey G9 49" |

Permalänk
Medlem

Ja den var ju inte snygg iaf. Det finns ju faktisktsmartklockor som ser bra ut. Även om de inte tillhör majoriteten.