SweClockers tester och artiklar 2016

Permalänk
Melding Plague

SweClockers tester och artiklar 2016

Nördfabriken har gått på högvarv i labbet under 2016, med gott om material som resultat. Här är alla tester och artiklar från det gångna året.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Jag vet att ni säkert har fullt upp men test av lagring är något jag skulle vilja se det har ni inte gjort de senaste åren. Det är ju mer intressant än att få läsa 5 tester av varje GPU men som är klockad till olika frekvens, enligt mig i alla fall.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag vet att ni säkert har fullt upp men test av lagring är något jag skulle vilja se det har ni inte gjort de senaste åren. Det är ju mer intressant än att få läsa 5 tester av varje GPU men som är klockad till olika frekvens, enligt mig i alla fall.

Jag håller med till viss del. För min del hade de gärna kunnat köra lika många, men korta ner testerna av grafikkort genom att fokusera mer på kyllösningarna och mindre på prestanda. Tiden som blir över kanske kan användas till att testa annat, tex lagring?

Personligen är jag extremt nyfiken på samsung c34f791 och vill gärna se ett test på den snart 😊

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Inaktiv

Jag ser ett Palit 1070 Jetstream på er bild men ingen sådan recension. Det var synd då det är ett mycket bra kort.

Sedan får jag instämma med ovanstående, jag vill verkligen se en recension på Samsung C34F791. Kan inte ni skriva ett snällt mail till Samsung och visa ert intresse inför att testa den snarast möjligt

Permalänk
Medlem

Varför har ni inga router-tester längre? Det är ju en väldigt viktig produkt som alla som besöker den här sidan äger.