Julklappsutdelning: Spelkoder skänkes!

Permalänk
Medlem

Julklappsutdelning: Spelkoder skänkes!

Hej!

Handlade upp mig på nya spel på alla vinterreor som pågår, i min iver köpte jag ett spel som jag redan har (börjar bli lite för många på Steam kanske?):

INSIDE

Koden skickas i pm till den förste som inkommer med trevlig julhälsning i tråden

Fick även följande koder, först till kvarn gäller (skriv gärna när ni tagit):

Sid Meier's Pirates! 29F4C-4QLRG-AQ2L8

Corporate Lifestyle Simulator (x2) 2MAKN-TPLP9-ZV3BY och 2AWF0-BNCL2-78A8D

Three Dead Zed CPT89-N69BH-FGY6X

Alla koder till Steam! Kollar tråden under dagen (nån gång).

God Jul!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

God jul och gott nytt! Hoppas nästa år blir ännu bättre än förra. Till en Sweclockare från en annan

Visa signatur

Intel i5 10600k | ASUSTeK TUF GAMING B460-PLUS | NVIDIA GeForce RTX 3070 | 32GB RAM | 1000W PSU |

Permalänk
Medlem

Tack så mycket! Fick en kod (Corporate Lifestyle Simulator), den sista jag prövade. De andra var redan borta. God Jul!

Permalänk
Medlem

Hoppas julskinkan smakade och att glöggen var värmande, om ingen annan är intresserad av Inside så lägger jag gärna vantarna på det spelet då jag tyckte Limbo var klockrent.

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk

Inte många i våran värld som tänker på andra vilket du gör nu. Därför vill jag önska dig en riktigt god fortsättning.

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Må julen fylla ditt hem med glädje, ditt hjärta med kärlek och ditt liv med skratt. God Jul till dig.

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Medlem

Tack för så många fina julhälsningar , sköt mig lite i foten där kanske och naturligtvis kan jag inte bestämma mig för den trevligaste så jag googlade fram en random number generator och numrerade era trevliga hälsningar! Skickat koden till den som det blev

God jul till alla!