Permalänk
Medlem

Mayhems dyes

Tjena

Kan inte bara vara jag som är trött på de usla bilderna, eller snarare brist på bilder på Mayhems dyes. När man ska handla så vet man ju knappt vad det är man köper.

Så tänker visa er ALLA deras dyes Helt o-redigerade bilder tagna i vårt vinterland. Men pga moln och sol så kan vissa bilder upplevas annorlunda, samt inte världens skarpaste kamera.. Därav finns det två bilder utav vissa färger för att försöka visa en neutral och sann nyans

Men som exempel, UV Green som jag själv kör i min dator ser rätt annorlunda ut på skrivbordet än i snön

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Tjena

Kan inte bara vara jag som är trött på de usla bilderna, eller snarare brist på bilder på Mayhems dyes. När man ska handla så vet man ju knappt vad det är man köper.

Så tänker visa er ALLA deras dyes Helt o-redigerade bilder tagna i vårt vinterland. Men pga moln och sol så kan vissa bilder upplevas annorlunda, samt inte världens skarpaste kamera.. Därav finns det två bilder utav vissa färger för att försöka visa en neutral och sann nyans

Men som exempel, UV Green som jag själv kör i min dator ser rätt annorlunda ut på skrivbordet än i snön

Besök galleriet här

Härligt!
Den längst ut till vänster, är det UV Green eller UV Laser Green?

Permalänk
Medlem

Tack

Då får jag nog säga att det är UV green. Dock endast 99% säker. När jag satte i dem tillsammans så hade jag inte i åtanke att markera dem...

Ingen av dessa UV dyes har något UV ljus på sig förutom solen som ligger i lä bakom molnen. Det är mest snön som ger det där skenet

Har själv UV green i min dator utan UV ljus, ser inte alls lika häftigt ut som när det står mot snön vill du ha en mer sann bild, kolla gärna in mina andra gallerier så får du se UV green i action

Permalänk
Medlem

Jag gillar den där morgonpiss/avslagen öl färgade vätskan. Längtar till att se ett bygge med den i. Kanske ett chassi som ser ut som en urinal.

Permalänk
Medlem

Bra jobbat! Detta är jag mycket tacksam för.

Permalänk
Medlem
Skrivet av eucalyptus:

Tjena

Kan inte bara vara jag som är trött på de usla bilderna, eller snarare brist på bilder på Mayhems dyes. När man ska handla så vet man ju knappt vad det är man köper.

Så tänker visa er ALLA deras dyes Helt o-redigerade bilder tagna i vårt vinterland. Men pga moln och sol så kan vissa bilder upplevas annorlunda, samt inte världens skarpaste kamera.. Därav finns det två bilder utav vissa färger för att försöka visa en neutral och sann nyans

Men som exempel, UV Green som jag själv kör i min dator ser rätt annorlunda ut på skrivbordet än i snön

Besök galleriet här

Snyggt! Rosa, längst ut på högerkanten är mina solklara favorit

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av NeVroe:

Bra jobbat! Detta är jag mycket tacksam för.

Skrivet av griid:

Snyggt! Rosa, längst ut på högerkanten är mina solklara favorit

Kul att ni gillar det Bilderna kan nog komma till användning för att alla vattenkylare där ute

Ja rosa är riktigt go blir definitivt o testa i framtiden!

Kommer droppa i ocean blue I kommande bygge. Lite fundersam om man ska blanda i en droppe mörk blå för att få en lite mörkare nyans. Annars är den väldigt ljusblå och inte så "havsblå" och inte heller tropisk blå.

Permalänk
Medlem

annorlunda och mycket uppskattat galleri!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk

Nu smaka på alla och säg vilken som smakade godast, det är det viktigaste för min vattenkylning att det smakar gott, gärna att det funkar fint att grogga på oxå (JK)

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X /Radeon RX 6950XT / Gigabyte X570 AORUS ULTRA / 32gb Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 3600MHz /, EVGA Supernova G2 850W PSU/ Lian-li O11 Dynamic /M.2 Samsung 950pro,WD BLACK SN750 /EKWB Watercooling 240+120mm radiator /Corsair Hydro X Series XC7 RGB / Corsair K70 RGB / Phillips 27" G-sync + 2st 27" AOC .

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

annorlunda och mycket uppskattat galleri!

Skrivet av Returtony:

Nu smaka på alla och säg vilken som smakade godast, det är det viktigaste för min vattenkylning att det smakar gott, gärna att det funkar fint att grogga på oxå (JK)

Roligt att höra att det uppskattas Marticus Mycket roligt att höra!

Det smakar gammalt och kemtvättat diskmedel. Yes, har smakat, och det är ej trevligt. Det ser godare ut än vad det är

Permalänk
Medlem
Skrivet av segen:

Jag gillar den där morgonpiss/avslagen öl färgade vätskan. Längtar till att se ett bygge med den i. Kanske ett chassi som ser ut som en urinal.

Haha

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli

Permalänk
Frida 🥐

Denna var ju bara fööör fin! Måste införskaffas.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe, den är ju gjord för UV. Ej testat, men sett andra, ganska häftigt att det ser ut som klar vätska o sen får sin sanna färg med uv ljus.
Minns ej vad Mayhems sade, men de tog bort någon, eller några utav dessa UV blåa färger av någon anledning.

Nu lät jag sjukt seriös här, men ja, jag kunde urskilja sarkasmen

BTW, skicka din address i PM så kan jag skicka den till dig om du vill