Introt på Sweclocker youtube clip extremt högt?

Introt på Sweclocker youtube clip extremt högt?

Jag kan inte ha varit den enda som har märkt att ljudet på nästan all intron som sweclocker laddar upp är 4 gånger högre i ljud volumen. Så vit jag vet så har det alltid vara detta, men jag har aldrig sätt någon klaga, eller att sweclockers försöker att fixat.

Någon som vet om de kommer någonsin att fixat?

Ingen som har någon åsikt om de extremt hög ljuda intron?

Eller är det ingen här som kollar på dem eller bryr sig att bli halv döv?

Jag håller med om at det är onödigt högt. Man blir van vid att muta ljudet innan man startar.
Sweclockers är långt ifrån de enda som är skyldiga till detta.

*tråd flyttad till feedback*

Brukar sänka volymen i början av klippen.

Däremot har jag noterat att man får dra upp ljudet 4 gånger när Thomas kör sina skräm reviews.

Skrivet av Frejoh466:

Ingen som har någon åsikt om de extremt hög ljuda intron?

Eller är det ingen här som kollar på dem eller bryr sig att bli halv döv?

Brukar kolla på klippen här på siten visserligen, men ja...Det är rätt högt i början, håller med.

Dels deras egna intro som du tar upp, men även reklamen från ESET innan som alltid är absolut först, startar med ett högt *PING*. Extremt irriterande om man glömmer det och har "normal" volym... Ringer i hela huvudet liksom. Vet inte om det är så nu också men deras reklam var iaf så länge.

Får hoppas denna tråd fixar det

Skickades från m.sweclockers.com

Skrivet av Frejoh466:

Jag kan inte ha varit den enda som har märkt att ljudet på nästan all intron som sweclocker laddar upp är 4 gånger högre i ljud volumen. Så vit jag vet så har det alltid vara detta, men jag har aldrig sätt någon klaga, eller att sweclockers försöker att fixat.

Någon som vet om de kommer någonsin att fixat?
http://i.imgur.com/g5f05uN.jpg

Är det de redaktionella klippen som syftas på eller de vi laddar upp till "julkalendern" på extrakanalen? De förstnämnda har introt nedreglerat vid klippningen sedan en tid tillbaka, medan de sistnämnda är svåra att göra något med eftersom de klipps direkt på våra mobiltelefoner med "framtidens" videoredigeringsmjukvara.

EDIT: Hittade ett sätt att lösa julkalenderklippen, bör vara normal nivå på de som laddas upp från och med nu.

Senast redigerat 2016-12-12 11:39