Custom CSS, snälla! <3

Permalänk
99:e percentilen

Custom CSS, snälla! <3

Låt användaren skriva in egen CSS i ett textfält i inställningarna och infoga den koden i alla sidor användaren laddar.

Varför? Jo, för att det inte går att köra userstyles eller userscripts på många plattformar, exempelvis Chrome på Android.

Please let this happen! <3

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Legendarisk

@Alling: Är rädd att jag behöver skjuta ner det. Ser inget större behov samtidigt som det blir ett extra support-/underhållsåtagande som jag inte har tid till. Men använd gärna userscripts på de plattformar som har stöd för det, är det någon särskild feature som önskas så kanske jag kan titta på att hjälpa till med det istället.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av Biberu:

@Alling: Är rädd att jag behöver skjuta ner det. Ser inget större behov samtidigt som det blir ett extra support-/underhållsåtagande som jag inte har tid till. Men använd gärna userscripts på de plattformar som har stöd för det, är det någon särskild feature som önskas så kanske jag kan titta på att hjälpa till med det istället.

  • Vill framförallt kunna låsa höjden på reklamen.

  • Vill kunna köra Blargmodes mörka tema. Vet att det är många som använder det så jag kan inte hålla med om att behovet är litet.

  • Vill kunna dölja element jag aldrig använder, exempelvis "karusellen" högst upp. För mig personligen är den bara ivägen och stjäl fokus, även om jag inte har något emot den rent generellt.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Alling:
  • Vill framförallt kunna låsa höjden på reklamen.

Tyvärr inte helt okomplicerat ur alla perspektiv, men har gjort en justering för de storlekar som används nu så att det ska hoppa mindre.

Skrivet av Alling:
  • Vill kunna köra Blargmodes mörka tema. Vet att det är många som använder det så jag kan inte hålla med om att behovet är litet.

Det är ganska få som använder Android på framsidan, och jag hoppas att de flesta av dessa är nöjda med det vanliga temat.

Skrivet av Alling:
  • Vill kunna dölja element jag aldrig använder, exempelvis "karusellen" högst upp. För mig personligen är den bara ivägen och stjäl fokus, även om jag inte har något emot den rent generellt.

Behov. Prioriteringar.

Visa signatur

Abstractions all the way down.