Är jag blind eller har SweClockers verkligen inget filter för deltagna trådar?

Permalänk
Medlem

Är jag blind eller har SweClockers verkligen inget filter för deltagna trådar?

Jag känner mig modig och vågar mig på att påstå att alla forum har ett filter för att visa trådar man deltagit i. Men konstigt nog kan jag inte hitta något sådant filter här? Är det något ni kan se över?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Legendarisk

@Hund: Standardinställningen är att bevaka alla trådar man deltar i, så normalt sett är det följda trådar.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@Hund: Standardinställningen är att bevaka alla trådar man deltar i, så normalt sett är det följda trådar.

Det kan vara trevligt för lite hetare ämnen, typ dom gånger man vill ha hjälp med något eller så. Men jag vill utöver det inte bli spammad med en massa e-postmeddelanden med svar från diverse ickebrådskande trådar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Legendarisk

@Hund: Ah. Man kan tyvärr inte ställa in detta per tråd, men såvida man inte har aktiverat "snabba notifieringar" så sammanställs e-postnotifikationerna för följda trådar, och om man vill så går det att helt inaktivera dessa och istället bara bli notiferad vid direkta citat / @pingar. Det går även att följa trådar via RSS (länk brevid följa vid snabbsvarsfältet), det kanske kan vara något för specialfallen? Hjälper det?

Edit: Du kan även hitta alla dina inlägg via Profil 🡲 Inlägg.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Njae. Finns det någon speciell anledning till att ni valde att hoppa över den här funktionen? Eller blev den bara bortglömd?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Hund:

Njae. Finns det någon speciell anledning till att ni valde att hoppa över den här funktionen? Eller blev den bara bortglömd?

Den "är" följda trådar...

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

Följda trådar är något helt annat ju.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk

Du kan följa en tråd utan att delta i den, men om du deltar så blir den automatiskt följd. Notifiering för uppdatering av specifik tråd tror jag inte finns, dock.

Skickades från m.sweclockers.com