Sweclockers sida låser sig

Permalänk
Medlem

Sweclockers sida låser sig

Hej.

Jag besöker sweclockers nästan dagligen. Detta gör jag på min mobil, men jag är på den vanliga sidan (inte mobilversionen). Den senaste tiden, kanske 2 veckor, så hänger sig er sida. Min mobil fungerar - jag kan uppdatera sidan, skriva in en ny sida mm - det är er sida som hänger sig. Detta händer mest på marknaden, men även nu på forumet. Detta kan fixas ibland med att uppdatera sidan igen, men oftast ger det mig bara tid att klicka på något för sedan hänger sig allt igen.

Ingen aning vad felet kan vara, men tänkte ni vill veta.

Simon

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Legendarisk

@SimonW86: Vad använder du för mobil och webbläsare? Är det någon särskild annons som syns när det här händer?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

@Biberu: jag har en samsung galaxy s7, google chrome är min webbläsare. Nej. Det är ingen specifik annons, utan marknadsplatsen generellt.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av SimonW86:

@Biberu: jag har en samsung galaxy s7, google chrome är min webbläsare. Nej. Det är ingen specifik annons, utan marknadsplatsen generellt.

Tror jag var otydlig, syftade på reklamen. Gjorde du det med?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

@Biberu: Nej.

Jag menar begagnadmarknaden. Allt bara fryser, inget går att trycka på (förutom chromefunktionerna).

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av SimonW86:

@Biberu: Nej.

Jag menar begagnadmarknaden. Allt bara fryser, inget går att trycka på (förutom chromefunktionerna).

Tänkte om det inträffade när det var någon särskild reklambanner som var framme?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

@Biberu: inget jag har märkt av. Har inte fått något frus idag se i morse.

Får se om det blir mer, ska även se om jag ser något annat mönster.

Visa signatur

Burk: Processor: i3 8100 stock cooler, Grafikkort: Sapphire RX 470 Nitro+ 8gb, Memory: HyperX Fury 16 GB Dual Channel, SSD: 128 GB + 240 GB, Display: AOC 24".

= > ÷