Stilfullt kopparchassi vinner Månadens Galleri

Permalänk
Melding Plague

Stilfullt kopparchassi vinner Månadens Galleri

I den senaste upplagan av Månadens Galleri intar det stilfulla kopparchassit Exile första platsen, och för första gången någonsin delas tredjeplaceringen av två medlemmar.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

╔ Corsair 32GB DDR4 CL15 3000Mhz VENGEANCE RGB ■
╠ ASUS-ROG-MAXIMUS-X-HERO ■ ASUS-ROG-STRIX-RTX2070-OC ■ i7 8700K
╠ DeepCool Captain 280EX RGB ■ 2x Samsung 970 EVO 500GB■
╠ Deepcool NEW ARK 90 Electro Limited Edition NR58 ■ XFX PRO1000W Limited Black Edition
╚ Samsung SE790C 34" Ultrawide 3440x1440@75Hz

Permalänk
Medlem

Mycket värdig, gratulerar!

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Rätt vinnare! Mycket snyggt.

Kan tycka att det är lite lustigt att man vinner ett nytt chassi dock. Hade det inte varit bättre med någon annan hårdvara? Eller duger inte det man precis skapat. Förstår inte tanken

Visa signatur

Galleri: https://imgur.com/a/4JTFzOF

Threadripper 1950X @ 3.8GHz — MSI X399 Gaming Pro Carbon
MSI 1080 Ti FE — 2 x PALIT 980 Ti — Corsair AXi1500W — G.Skill Trident Z RGB 64GB 3200 C14 — Corsair Obsidian 900D — EKWB custom loop — Acer Predator X34

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beatnutz:

Kan tycka att det är lite lustigt att man vinner ett nytt chassi dock. Hade det inte varit bättre med någon annan hårdvara? Eller duger inte det man precis skapat. Förstår inte tanken

Det är ju givetvis för att ge skaparen en bas till deras nästa underbara kreation

Grattis till allihop, mycket fina byggen, som vanligt

Visa signatur

:: Fractal Design Define 7 :: ASUS Prime Z490-A :: Intel i9 10900K @ 5 GHz :: Corsair 32GB RAM @ 3600Mhz CL18 :: Kingston A2000 1TB M2 :: MSI RTX 3080 Gaming X Trio... :: Seasonic Focus PX 750W 80+ Platinum :: Noctua NH-D15 chromax.black ::

Permalänk
Medlem

Tackar allihopa som röstat på mitt galleri och tyckt om min kreation!
Många fina byggen som kommer in från alla varje månad.

Får se vad som kommer hända "gigantiska" chassi

Visa signatur

Jag äger minst en databehandlingsmaskin.

Permalänk
Medlem

Stort grattis till allihop, bra jobbat!

Visa signatur

MoB: ROG B450-F Gaming | CPU: R7 3800X | GPU: RTX 3070 8GB | RAM: 2x16GB 3200MHz | SSD: V300 120GB | HD: Kingston A2000 M.2 500GB | Skärm: ASUS PG279Q| T.bord: Vulcan 120 | Mus: No-Name | Högt.: Logitech 5:1 | Chassi: FD Define R3 | PSU: RM750X V2 | CPU kylare: Arctic 34 | Multifunktions Dreamhack-hylla "DH-box" | Galleri DH-Box| Projekt T.E.B | Galleri T.E.B

Permalänk
Medlem

Dyslektiker som jag är läste jag "skitfult kopparchassi vinner månadens galleri" Haha

Grattis

Visa signatur

Uncoachable

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av Beatnutz:

Rätt vinnare! Mycket snyggt.

Kan tycka att det är lite lustigt att man vinner ett nytt chassi dock. Hade det inte varit bättre med någon annan hårdvara? Eller duger inte det man precis skapat. Förstår inte tanken

Jag försöker att byta priser varje gång, så ibland blir de chassi, ibland blir de nätaggregat osv.

Skrivet av Perkka:

Tackar allihopa som röstat på mitt galleri och tyckt om min kreation!
Många fina byggen som kommer in från alla varje månad.

Får se vad som kommer hända "gigantiska" chassi

Riktigt fint bygge, bra jobbat!

Grattis till alla vinnare, nästa omgång blir i december och då vill jag se fler fräna gallerier från er här på Sweclockers!

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Corsair Johan:

Jag försöker att byta priser varje gång, så ibland blir de chassi, ibland blir de nätaggregat osv.

Carte blanche från ert sortiment nästa gång kanske?

Visa signatur

There are two kinds of people: 1. Those that can extrapolate from incomplete data.
Min tråkiga hemsida om mitt bygge och lite annat smått o gott: www.2x3m4u.net

Permalänk
Medlem
Skrivet av Beatnutz:

Rätt vinnare! Mycket snyggt.

Kan tycka att det är lite lustigt att man vinner ett nytt chassi dock. Hade det inte varit bättre med någon annan hårdvara? Eller duger inte det man precis skapat. Förstår inte tanken

Håller med. Och speciellt när hans egentillverkade är bra mycket snyggare än det han vann. Corsair borde anställa honom.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min musik: https://www.youtube.com/channel/UCZKidNeIKsz8LZMO3VRcBdQ

Ryzen 3900x. Skärm: AOC cu34g2x/bk 144hz 34" ultrawide. RTX 2080ti

Laptop: MSI GT80 Titan Sli