Video pop ups pĂ„ mobilsidan!?!đŸ‘Ÿ

PermalÀnk
Medlem ★
●

Video pop ups pĂ„ mobilsidan!?!đŸ‘Ÿ

Har mÀrkt att ni de senaste dagarna börjat med video pop ups. Borde vara förbjudet enligt lag och jag kommer undvika swec pÄ mobilen och adblocka pÄ datorn, tills ni bekrÀftat att ni slutat med dumheterna.

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

PermalÀnk
Legendarisk ★
●
Skrivet av Heinel:

Har mÀrkt att ni de senaste dagarna börjat med video pop ups. Borde vara förbjudet enligt lag och jag kommer undvika swec pÄ mobilen och adblocka pÄ datorn, tills ni bekrÀftat att ni slutat med dumheterna.

Det lÄter konstigt, inget som borde komma frÄn oss. Vad Àr det för annons som dyker upp sÄ?

Vad anvÀnder du för enhet och webblÀsare, och har du nÄgra tillÀgg installerade som skulle kunna pÄverka det? Försvinner problemet om du tillfÀlligt inaktiverar tillÀgg? Om du besöker sidan frÄn en stationÀr dator, kan det vara det hÀr som spelat in?

Visa signatur

Abstractions all the way down.

PermalÀnk
Medlem ★
●

Kanal 5(har jag för mig det Àr). Besökte sidan via chrome pÄ en iphone 6 med ios 10. Inga tillÀgg i weblÀsare. HÀnder inte pÄ datorn.

Skickades frÄn m.sweclockers.com

Visa signatur

Define R3 | Asrock P67 PRO3 Rev B3 | I5 2500K@4,5GHz | Xigmatek Gaia | Corsair Vengeance LP 8GB 1866MHz | EVGA GTX 970 SSC | XFX core edt. 550W| Intel 320 120GB, Crucial MX100 256GB, WD caviar black 750GB

PermalÀnk
Geeks
SĂ€ljchef ★
●

Tjenare @Heinel,
Det skall absolut inte rulla popups eller autostartande annonser pÄ SweClockers.com. Tackar för rapporten. MÄste ha varit en bugg i en tredjepartsleverantörs annons. Vi har meddelat dem och det skall vara borta.

Visa signatur

Emil Hallestad
MediasÀljare, SweClockers.com