Vart köpa Season pass till The Division?

Permalänk
Medlem

Vart köpa Season pass till The Division?

hajsan allihopa, någon vänlig själ som vet vart man kan köpa Season Pass till The Division för ett skapligt pris??
hittar det inte på fler ställen än Elgiganten.

Mvh Peter

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av p_stman:

hajsan allihopa, någon vänlig själ som vet vart man kan köpa Season Pass till The Division för ett skapligt pris??
hittar det inte på fler ställen än Elgiganten.

Mvh Peter

https://isthereanydeal.com/#/page:game/info?plain=tomclancysdivisionseasonpass

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar, season pass nu inhandlat..

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem

Är det ett måste nuförtiden att ha Season Pass?
Jag spelade lite vid release av spelet men hade lite för dålig dator då. Nu när man köpt ny vettig dator så tänkte jag börja lira lite igen.
Men kommer det vara helt dött på servrarna nu på vanliga spelet?

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

@SunQ Definitivt inte dött.
Ny stor patch, 1.4, släpptes i tisdags som åtgärdade 80-90% av alla problem med spelet. Är en helt annan upplevelse att spela idag.
Väl värt att installera igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design Define S ¤ EVGA SuperNOVA 650 G2 ¤ R7 2700 ¤ ASUS X470 Prime Pro ¤ Corsair Vengeance LPX 16Gb 3200Mhz ¤ ASUS GeForce 970 GTX OC STRIX 4Gb ¤ Samsung 850 PRO 500Gb ¤ Seagate 1000Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av nikhanin:

@SunQ Definitivt inte dött.
Ny stor patch, 1.4, släpptes i tisdags som åtgärdade 80-90% av alla problem med spelet. Är en helt annan upplevelse att spela idag.
Väl värt att installera igen.

Skickades från m.sweclockers.com

Nice nice! Jag körde litegrann när jag precis köpte datorn men jag har inte provat Dark Zone något. Men ska prova när jag får lite tid över. Mycket tid går dock till BF1 nu

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Avstängd

Är min dz99 rank värd nåt idag eller hur ser det ut?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Är min dz99 rank värd nåt idag eller hur ser det ut?

Det är den absolut, nu kan du köpa "high end gear sets" och vapen av "Dark zone vendors" och då är det bra att vara högt rankad.

Visa signatur

| MB MSI S02 Inet edition | CPU 7700K @ 4.8 Ghz (DELID) | CPU KYL NZXT X52 240mm RAD | GPU EVGA RTX3080 FTW3 ULTRA GAMING | RAM 16Gb Corsair 3600Mhz@3600 CL16 | SSD Gigabyte NVMe 1Tb | Chassi Fractal Design S2 TG | PSU EVGA Supernova 750W G2 |

Permalänk
Medlem

Hade gett dig min om det gick men nu löste det ju sig