Sidorna uppdaterar inte sig själva längre

Permalänk
Medlem

Sidorna uppdaterar inte sig själva längre

Fram till för inte så länge sedan räckte det med att öppna startsidan och "följda trådar" i varsin flik så läste webbläsaren regelbundet om dem igen. Nu händer inte det längre. Vad kan ha hänt? Detta gör att jag inte bara kan bläddra till respektive flik för att se om något har hänt utan jag måste uppdatera dem manuellt.

En annan fråga när jag ändå är här: Varför är Feedbackdelen av forumet osynligt? Jag var tvungen att gå via regler för att hitta hit.

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Inaktiv

Gammal tråd, men länken till feedback-forumet finns länst ner på varje sida

Permalänk
Medlem

@anon42512 Hah! Det har jag missat. Men frågan kvarstår: Varför är det dolt?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av LaoLao:

@Loxus Hah! Det har jag missat. Men frågan kvarstår: Varför är det dolt?

Det ställde till det lite för ett annat system och vi tvingades stänga av det.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

@Biberu Ursäkta om jag är lite trög men menar du att ni var tvungna att stänga av de automatiska uppdateringarna av sidorna? Eller hur kan en synlig forumfeedbackavdelning ställa till det för andra system?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av LaoLao:

@Biberu Ursäkta om jag är lite trög men menar du att ni var tvungna att stänga av de automatiska uppdateringarna av sidorna? Eller hur kan en synlig forumfeedbackavdelning ställa till det för andra system?

Ursäkta otydligheten, menade att vi behövde stänga av autouppdateringen på grund av det. Den här avdelningen är undantagen de vanliga översikterna eftersom att den inte relaterar till övriga ämnen utan bara har med själva siten att göra, men vi har lagt med den i kontaktinformationen istället. Det går även bra att använda kontaktformuläret, eller bara att @pinga någon.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem

@Biberu Tack för klargörandet! Finns det någon chans att ni kan lösa problemet och få tillbaka de automatiska uppdateringarna?

Visa signatur

# = Brädgård
FD Nano S|Corsair SF450 V2|Asrock B450 ITX|AMD 2400G|Ballistix Sport 2666Mhz CL 16|Samsung 860 EVO 250GB|Dell U2415|Logitech K400+
Kan nån vara snäll och berätta vad åbäket kan vara värt, i den här tråden: #19710305

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av LaoLao:

@Biberu Tack för klargörandet! Finns det någon chans att ni kan lösa problemet och få tillbaka de automatiska uppdateringarna?

Lösningar finns, men jag är rädd att det är värre med tid inom överskådlig framtid.

Visa signatur

Abstractions all the way down.