Samsung gör SSD-enhet med samma storlek som ett frimärke

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Finns ingen ursäkt att sälja 16GB modeller av telefoner med ett enormt prispåslag för större lagringsutrymme nu.

Skickades från m.sweclockers.com

Om inte affärsiden är att användarna skall "uppmanas" att även skaffa företagets cloud-tjänst....

Permalänk
Medlem

Komponentutvecklingen är helt fantastisk idag! Att lyckas göra något sådant hade antagligen ansetts omöjligt för ett par år sedan.

Visa signatur

Futureproofing explained
Temp "sensorers" riktiga utseende!
^Är även anledningen till att inte alla program visar samma temperatur på samma hårdvara.
Ryzen 7800x3D | TUF GAMING B650-PLUS | Asus 4070 || 8700k | Aorus gaming k3 | XFX core 650 Bronze | 1070ti | Fractal Design XL R2 |

Permalänk
Medlem

Om det går att göra en så liten SSD på 0.5TB hur många TB går det då att klämma in i ett 2.5" skal... 50TB ??

Vill se billiga 4TB SSD.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av XPerion:

Papperslansering visst, men fungerande och tillgängligheten har varit lika med noll med 512GB microsd. Högsta fungerande och för försäljning är 200GB. Om man inte räknar in falska 512GB microsdkort från Kina.
Du får gärna länka till en helt fungerande 512GB microsd kort som går att köpa?

Ahaa! Ja så kanske det blev ja. Kommer mest ihåg nyheterna om korten från förra sommaren. Hade inte tänkt köpa de tokdyra korten så jag har inte kollat faktisk tillgång på dem :).

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThomasLidstrom:

Om inte affärsiden är att användarna skall "uppmanas" att även skaffa företagets cloud-tjänst....

Usch! Ryser vid tanken på att lita på någon annan med mina filer.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem
Skrivet av NodCommander:

Usch! Ryser vid tanken på att lita på någon annan med mina filer.

Exakt!
Som TekSyndicate säger: "There is no could, there is only your or somebody elses computers"