Tråden för folk som letar medspelare till Rainbow Six: Siege

Permalänk
CS-mästare

Söker folk att lira med

Hallå

Har nyligen börjat med detta spel och letar efter fler att lira med så att jag slipper spela med allsköns randoms.
Är 30 år gammal och verkar vara någorlunda bra för att ha spelat spelet i bara 30 timmar.
Söker främst efter folk som är 25+, skillnivå spelar ingen roll.

Tag på uplay: budobengt

Permalänk
Medlem

Några som lirar än? Trött på randoms. :<

Permalänk
Medlem

Jag lirar dagligen mellan 20-24, har spelat 700h+. är plat3, brukar spela med några kompisar annars kör jag rätt mycket solo. Uplay:lambo..

Permalänk

Tråden för folk som letar medspelare till Rainbow Six: Siege

Jag söker lite sköna svenskar för att lira lite rainbow six siege #PC#
Några intresserade?
Sök: lazurugaming

Permalänk
Avstängd

@LazuruGaming:

Försöker att adda dig, nickar daggarn på steam och uplay

Permalänk

Söker fler spelkompisar att lira rankade matcher med. Lägg till cookiocapra på uplay.

Spelat sedan i höstas, solo eller med en vän och vi är övre guld/nedre platinum. Rankmässigt spelar mindre roll men vi har framför allt tröttnat på att randoms inte kommunicerar.

Har du en mikrofon så lägg till mig så hörs på vi TS eller Discord.

Permalänk
Medlem

Ja men jag hakar väl på.
~56h speltid, spelar för att det är skoj men kan tänka mig lite mer seriösa spel

Uplay - SuperSverker
Discord eller vad som funkar

Visa signatur

Krusidullen är stulen

Permalänk
Medlem

Söker även jag person/er att spela med. Har ca 220h i spelet, mest casual. Känner att jag börjar bli sugen på rankat men att matchmaking inte riktigt håller för det.

Har mic, är 24 år och tävlingsinriktad. Spelar dagtid såväl som kvällar, beroende på hur jag arbetar.

ObiTwo-Kenobi på uplay. Har discord också om det används.

Visa signatur

|R5 3600|Noctua NH-U12S|Vengeance LPX 2x8GB @3200MHz|Intel 660p 512GB|MSI B450 Tomahawk MAX|Gigabyte RX 5700 XT 8GB GAMING OC |Phanteks P300A|
MSI Optix MAG241CP 144Hz|Xtrfy M3 Heaton|Xtrfy K4 RGB TKL|RIG 400 Pro|

Permalänk
Medlem

Då väcker jag denna igen. Spelar gärna rankat med folk som har lite koll samt riktigt sugen på Outbreak den kommande månaden =]

Just nu Guld IV, lär ju droppa till silver om det fortsätter med den här festen. Folk som reinforcar in hela objective Har vart Guld/Plat tidigare säsonger.

Adda# Newae

Permalänk
Medlem

@Gustenrocks: Är på jobbet och kommer glömma detta.. Lägg gärna till mig Paint-Dry på uplay och Lunkan90 på Steam

Permalänk
Permalänk
Medlem

xbox one någon? platinum 3 söker efter seriösa svenska spelare.

Permalänk
Medlem

200+ plus, suger , landat guld senaste 3 säsongerna pga trött på alla hjärndöda småbarn!
PC såklart

Permalänk
Medlem

@beardedpear: Jäkla synd att ni alla är på PC.. så sjukt svårt att hitta ordentliga svenska spelare. level 166 och har spelat med 1 svensk 1 gång... resten troll

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att spela med någon eller några. Är nästan 100 men skulle inte anse mig själv som duktig spelare så är ni pros då ska ni inte spela med mig om ni inte vill spela casual.

PC uplay: dannne123

Permalänk
Medlem

Trodde tråden hette "Tråden för folk som letar mediaspelare”

Permalänk

Söker grupp att spela med som använde Discord.

Är en snart 37 årig man i villa utan barn som spelar pc spel nån timme varje dag.
Spelade siege mycket för några år sen med en grupp med britter och vill nu hitta en grupp svenskar att spela med.
Är ganska dålig på skjutandet men är bra på att ge information om vad som händer.

/_DJ_Sweden

Permalänk

Letar efter andra svenskar som spelar Rainbow Six - Siege på PC såklart.
Lirar några timmar om dagen de flesta dagarna, skillnivå spelar ingen större roll.
Adda Shocking_Cobra på Uplay.

Permalänk
Medlem

Plat spelare i behov av team

Hej,
Jag spelar R6 siege omkring 4 timmar / dag i genomsnitt. Jag letar efter team, clan, kompisgäng eller bara någon att dual Qa med. Har varit Plat3 denna säsong i soloQ, men siktar på betydligt högre till nästa säsong.

uplay KjellEWM

youtube: Z311 https://www.youtube.com/channel/UCeUSqy_0YCoquzfsG9snj9A

Permalänk

Trött på Solo-queue och vill spela ordentligt med kommunikation och lagspel. Tycker ändå jag är okej på spelet; lv 75, 1,0 ranked KD (130 vardera på 30 matcher), gick från Silver i början till Copper 2 (otur med lagkamrater eller jag som är dålig låter jag vara osagt). Mainar Thatcher, Maverick, Valk och Maestro. Favoritbanor Kafe och Bank. HMU! Discord: Verybadusername#7745 | Uplay: emanresudabyreV

Visa signatur

1) AMD Ryzen 5 2600 | ASUS GTX 1070 Dual | Corsair 16GB DDR4 @ 3000 MHz | Crucial 250GB M.2 | WD Blue 1TB

2) AMD Ryzen 2600X | ASUS ROG Strix RTX 2060 | G.Skill 16GB DDR4 @ 3200 MHz | Samsung EVO 250 GB | WD Blue 1TB

Permalänk
Medlem

Tjenare! vi e två vuxna män som sitter o lirar R6 siege för skojs skull men saknar lite folk för att få ett fullt lag, hade vart kul om det är andra i samma sits som vill slå ihopa för att få ett helt lag med svenska spelare, eller om inte annat iaf några i samma lag!Jag har skapat en Discord server för alla som vill joina och hitta andra svenskar som spelar r6 så de ska bli lättare att bilda lag

https://discord.gg/uC4htaY

hoppas vi ses! hade vart jättetrevligt!

Permalänk
Medlem

@Toxic_Dummy: hhåller på att skapa en svensk community för r6 spelare ;D bara o joina o spela me oss

https://discord.gg/wZFyRS

Permalänk

@warj84: Jag har joinat på discord, ska ladda ner spelet igen, har varit i BF5 ett tag, joinar på mer när jag fått ner spelet igen.

Permalänk
Medlem

Halloj!
snuddar just nu plat med bara två matcher kvar (wins), spelar så ofta jag kan 4h om dagen, har runt 400timmar spelat, min svaghet är namecalling, styrkan är aim tror jag heh.

har ok k/d
fan gejmar jag för operators, Sledge, Sofia, Alibi och Doc typ

Permalänk
Skrivet av beardedpear:

Halloj!
snuddar just nu plat med bara två matcher kvar (wins), spelar så ofta jag kan 4h om dagen, har runt 400timmar spelat, min svaghet är namecalling, styrkan är aim tror jag heh.

har ok k/d
fan gejmar jag för operators, Sledge, Sofia, Alibi och Doc typ

@War-84 har satt upp en discord du kan joina för att spela med oss: https://discord.gg/PJ5hHaN