EA Support för konto

Permalänk
Medlem

EA Support för konto

Hej!

Vet inte om det här är rätt forumdel, men tror det.

Nu är det såhär att jag har så man måste ha en Authenticator för att logga in på mitt EA-konto. Jag sparade alla backup-koder i en fil som nu tyvärr är borta då jag glömde spara den efter ominstallation. Mobilen återställde jag för några veckor sen så jag kan inte använda den längre för att återställa nu.

När jag kollar om det på EA så verkar det som att jag måste ringa dom? Finns det inget annat alternativ? Kan man inte göra så man loggar in med säkerhetsfrågan istället för koden?

EDIT: Det löste sig, missade att deras chat var igång nu

Visa signatur

AMD R5 1600 3.2 GHz | Gigabyte AX370 Gaming K3 | Corsair Vengeance LP 2x8GB 3200MHz CL16 | Sapphire RX580 Nitro+ 8GB | Phanteks Eclipse P400S | 1x Samsung 970 EVO 500GB 1x WD 500GB | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av oTiuZ:

Hej!

Vet inte om det här är rätt forumdel, men tror det.

Nu är det såhär att jag har så man måste ha en Authenticator för att logga in på mitt EA-konto. Jag sparade alla backup-koder i en fil som nu tyvärr är borta då jag glömde spara den efter ominstallation. Mobilen återställde jag för några veckor sen så jag kan inte använda den längre för att återställa nu.

När jag kollar om det på EA så verkar det som att jag måste ringa dom? Finns det inget annat alternativ? Kan man inte göra så man loggar in med säkerhetsfrågan istället för koden?

EDIT: Det löste sig, missade att deras chat var igång nu

Jag ringnde origin ikväll för jag inte kunde logga in för att jag inte hade min säkerhetskod om det är det som är ditt problem. Han tog bara bort säkerhetskoden så kunde jag logga. Så bäst att du ringer dem.